Terve!
Koitin searchilla etsiä, mutta ei ainakaan silmään osunut mitään
Joten tarkoituksena olisi ostaa vanha lava caddy, mutta 1.6d tekniikka ei hirveästi houkuttele.. joten sen pitäisi olla vähintään TDI tai bensa kone.. Tekniikan vaihdoksia näyttää olevan paljon tehty kun katsoo Nettiauton tarjontaa.. Mikä kone menee melko helposti ja minkälaisilla muutoksila (jarrut,alusta? ym) papereihin
Myös akseliflipistä kaipaisin lisää tietoa..
Kiitos ja anteeksi :)
Karri
VW Caddy tekniikan vaihdos?
Valvoja: ffp jäsenet
Suosituimpia swappeja ovat nuo esikammiokoneet. 1.6TD ja 1.9TD koneet menee helpolla caddyn keulille.
Noita TDI caddyja ei kyllä tietääkseni ihan ruuhkaksi asti ole. Kyllä sekin onnistuu suht helpolla, mutta sähköissä on tekemistä jonkinverran. Jos itse meinaat tehdä niin kannattaa ostaa kokonainen auto tekniikanluovuttajaksi. Tulee usein helpommaksi ja halvemmaksi.
Kaikissa caddyissa on sama alusta ja jarrut. Tehokkain malli on 1.8 bensa (90hp). Sopivan tehoisella koneella ei tarvitse kuin todistuksen alustasta, että vastaa tehokkainta mallia. Dynolapun saattaa vaatia riippuen moottorin kokoonpanosta.
Akseliflippi tarkoittaa sitä että vaihdetaan akseli lehtijousien alta lehtijousien päälle. Tämä madaltaa takapäätä n. 10cm. Suurempikin madallus on helposti toteutettavissa taakse. Tarvit tuohon taakse silloin uudet U-pultit ja lyhyemmät iskarit. Hämärä muistikuva on että jotkut kuplan iskarit olisivat sopivat.
Eteen käy tolpiksi ykkösgolperon ja kakkosenkin pienellä viilailulla.
Caddyt on melko yleinen rakentelunkohde, joten haku löytää paljon lisätietoja asiasta.
Noita TDI caddyja ei kyllä tietääkseni ihan ruuhkaksi asti ole. Kyllä sekin onnistuu suht helpolla, mutta sähköissä on tekemistä jonkinverran. Jos itse meinaat tehdä niin kannattaa ostaa kokonainen auto tekniikanluovuttajaksi. Tulee usein helpommaksi ja halvemmaksi.
Kaikissa caddyissa on sama alusta ja jarrut. Tehokkain malli on 1.8 bensa (90hp). Sopivan tehoisella koneella ei tarvitse kuin todistuksen alustasta, että vastaa tehokkainta mallia. Dynolapun saattaa vaatia riippuen moottorin kokoonpanosta.
Akseliflippi tarkoittaa sitä että vaihdetaan akseli lehtijousien alta lehtijousien päälle. Tämä madaltaa takapäätä n. 10cm. Suurempikin madallus on helposti toteutettavissa taakse. Tarvit tuohon taakse silloin uudet U-pultit ja lyhyemmät iskarit. Hämärä muistikuva on että jotkut kuplan iskarit olisivat sopivat.
Eteen käy tolpiksi ykkösgolperon ja kakkosenkin pienellä viilailulla.
Caddyt on melko yleinen rakentelunkohde, joten haku löytää paljon lisätietoja asiasta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa