VOI POISTAA
Valvoja: ffp jäsenet
VOI POISTAA
Tänään haettiin ventoon leima, muuten ok mutta kuskinpuolen taka-akselin pusla oli hieman revennyt ja pitää enskertaan vaihtaa, samoin jarrupaineensäädin hieman jumitti, jarrut kuitenkin otti tasaisesti ja hyvin eli vuosi taas ajetaan.
Eli onko joku vaihtanut tuon surullisen kuuluisan puslan auton alle päin vai onko ainoa vaihtoehto rälläköidä paineensäädin siitä irti ja vaihtaa tuo pusla irrallaan?
Suunnittelin jos sais esim suurella pultilla ns prässättyä uuden puslan tuonne ilman että purkaa koko laitosta pois alta.
Jännä vaan että 161tkm ajetusta -96 mallista JO puslat menossa, tätäkö on se laatu?
Eli onko joku vaihtanut tuon surullisen kuuluisan puslan auton alle päin vai onko ainoa vaihtoehto rälläköidä paineensäädin siitä irti ja vaihtaa tuo pusla irrallaan?
Suunnittelin jos sais esim suurella pultilla ns prässättyä uuden puslan tuonne ilman että purkaa koko laitosta pois alta.
Jännä vaan että 161tkm ajetusta -96 mallista JO puslat menossa, tätäkö on se laatu?
Viimeksi muokannut -jarkko-, 30.11.2014 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aika mahottomuus tehä ilman että tiputtaa koko akselia pois. ja olisko itellä menny 4-5tuntia hommassa kokonaisuudessa. kuitenki sun pitää tiputtaa toinen irti ja luultavasti ei toinen anna niin paljoa periksi että saisit sen akseli siihen asentoon että voisit järkevästi päästä hakkaamaan sen vanhan puslan pois
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
Eikö se vanha pusla olis helpoin polttaa muusiksi ja tiputtaa pois, uuden prässäis paikalleen sopivan pultin ja paksujen prikkojen avulla?
Eikö orkkis puslassa ole sellanen metallikaulus ympärillä?? Eli ei polttaminen auta.
Tilalle power flexin puslat. Huomattavasti helpompi asentaa ja tais olla edullisemmatkin ku alkuperäiset.
eihän siinä muuta ookku jos et käytä käsijarruvaijereita pois niin tilanahtauden takia kohtuullisen työläs homma.. väkivallalla lähti.
summarum eipä ainaskaan keväällä vielä ollu
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... Puslat.jpg
summarum eipä ainaskaan keväällä vielä ollu
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... Puslat.jpg
Paineilmavasarat ym laitteet kyllä löytyy ja appiukko tuon vaihtaa jos tarvetta.
Etutukivarren puslakin vaihtui parissa tunnissa ilman mitään ongelmia kun täällä sen vaihto olis kovinkin työläs.
Missäs ajomäärissä muut on noita puslia vaihtanu? Konttorilla kysyin että ootko nyt ihan varma että pitäis uusia tuolla ajomäärällä.
Mersuihin ei ole edes 400tkm lukemissa tarvinnut puslia vaihdella.
Etutukivarren puslakin vaihtui parissa tunnissa ilman mitään ongelmia kun täällä sen vaihto olis kovinkin työläs.
Missäs ajomäärissä muut on noita puslia vaihtanu? Konttorilla kysyin että ootko nyt ihan varma että pitäis uusia tuolla ajomäärällä.
Mersuihin ei ole edes 400tkm lukemissa tarvinnut puslia vaihdella.
no mittarissa näyttää olevan 235tkm ilman totalia eli olisko noin 550tkm. tiiä sit oliko orggis mutta ainaski siihen malliin oli japanin kromissa nuo kaulukset että vois jopa ollakki. no sehän on ihan siinä että onko ne ollu vielä pomppautus kunnossa mutta voihan ne tietenki olla löysät jo mersuissaki.
muistaakseni löysyys ei vaikuta mut jos ne on irronnu kauluksesta niin sillon ne pomppaa.
ja onko autoa madallettu aikasemmin? entisen omistajan aikaan?
muistaakseni löysyys ei vaikuta mut jos ne on irronnu kauluksesta niin sillon ne pomppaa.
ja onko autoa madallettu aikasemmin? entisen omistajan aikaan?
Löysyyttä ei ole, revennyt vaan ja vain kuskinpuoli.
Auto ollut melko varmasti aina vakio alustalla, ainakin alkuperäiset iskarit oli alla ja kaikki huollot tehty merkkiliikkeessä 133tkm asti jolloin tuo meille tuli, helsingissä ollut uudesta ja vaasassa yhdellä ennen meitä ja tämäkin vanhempi herra.
Joku täällä mainitsi powerflexin puslat, en oikein niistä perusta kun muijan velipojan ventoon just vaihdettiin se etutukivarren pusla ja kaikki puslat tuossa on noita powerflexin puslia jotka siis laitettu alle edellisen omistajan aikana ja onko tuo vento nyt tuolla ollut 4-5 vuotta ja jo nyt tuo pusla oli aivan väljä, ajettu 240tkm josta meidän aikana noin 60tkm.
Auto ollut melko varmasti aina vakio alustalla, ainakin alkuperäiset iskarit oli alla ja kaikki huollot tehty merkkiliikkeessä 133tkm asti jolloin tuo meille tuli, helsingissä ollut uudesta ja vaasassa yhdellä ennen meitä ja tämäkin vanhempi herra.
Joku täällä mainitsi powerflexin puslat, en oikein niistä perusta kun muijan velipojan ventoon just vaihdettiin se etutukivarren pusla ja kaikki puslat tuossa on noita powerflexin puslia jotka siis laitettu alle edellisen omistajan aikana ja onko tuo vento nyt tuolla ollut 4-5 vuotta ja jo nyt tuo pusla oli aivan väljä, ajettu 240tkm josta meidän aikana noin 60tkm.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 18 vierailijaa