Uusi vetokoukku viallinen
Valvoja: ffp jäsenet
Uusi vetokoukku viallinen
Ostin tarvikekoukun T4:seen.
Ihmetys oli suuri kun ei mainannut istua paikalleen.
Sitte huomasin että hitsarilla ollu huono päivä. Toiselta puolelta oli hitsattu palkki laippaan yläreunasta ja toiselta puolelta alareunasta...
Koukun kiinnitys ei sopinu laippohin, vaan jäi irti runkopalkin laipasta.
Joku Steinhoff merkki tai sinne päin nimi. Olen jo palauttanut koukun.
Kaikkea sitä.
Ihmetys oli suuri kun ei mainannut istua paikalleen.
Sitte huomasin että hitsarilla ollu huono päivä. Toiselta puolelta oli hitsattu palkki laippaan yläreunasta ja toiselta puolelta alareunasta...
Koukun kiinnitys ei sopinu laippohin, vaan jäi irti runkopalkin laipasta.
Joku Steinhoff merkki tai sinne päin nimi. Olen jo palauttanut koukun.
Kaikkea sitä.
Viimeksi muokannut Jaho, 1.6.2010 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suurempi ihmetys olisi ollut jos tarvikekoukku olisi sopinut täydellisesti paikoilleen ilman mitään muokkausta, yhtään ei ole vielä tullut vastaan...
Kovilin ja Brickin koukkuja asennelleena ei koskaan ole ollut vastaavaa ongelmaa, eikös noikin tarvikkeita ole? Kolmisen kymmentä noita on tullut laitettua, pääasiassa vag-konserniin kulkuneuvoihin.
Kokonaista yhden kovil-koukun olen asentanut. Passat Variant -99. Oli helppo asentaa. Kaikki natsasi kohdalle.
Tuossa joku aiemmin ketjussa mainitsi, että tarvikekoukut ei ilman konsteja osua kohdalleen. Mielestäni silloin on virheellinen tuote, jos uutta pitää alkaa murjomaan.
Tietenkin pienet ongelmat, että ei meinaa osua kohdalleen, mutta meni kuitenkin on normaalia.
Minun tapauksessa ois pitänyt latta-rautaa hitsata ja asentaa väliin tai runkopalkkia leikata pois tieltä.
Tuossa joku aiemmin ketjussa mainitsi, että tarvikekoukut ei ilman konsteja osua kohdalleen. Mielestäni silloin on virheellinen tuote, jos uutta pitää alkaa murjomaan.
Tietenkin pienet ongelmat, että ei meinaa osua kohdalleen, mutta meni kuitenkin on normaalia.
Minun tapauksessa ois pitänyt latta-rautaa hitsata ja asentaa väliin tai runkopalkkia leikata pois tieltä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”