Golf III variantin madallus?
Valvoja: ffp jäsenet
Golf III variantin madallus?
Mites, käykö farkku kolmoseen lyhytperäsen madallusjouset? Eteen/taakse? Mistä halvimmat 30-40mm madaltavat jouset?
Muistelisin että normi golffin/venton takaiskari ei mahdu olemaan farkussa, koska siinä on konttia levitetty senverran yläpäässä että jousi on jouduttu laittamaan iskarinvarteen alemmas. Näin ainakin ns maalaisjärjellä ajateltuna..
Eli jos survot normi takatolppaa paikoilleen niin saattaapi ottaa vieteri runkoon?
Toisaalta, esim muumipassatissa on ihan sama takatolpparakenne kuin sedanissakin.. mene ja tiedä.
Eli jos survot normi takatolppaa paikoilleen niin saattaapi ottaa vieteri runkoon?
Toisaalta, esim muumipassatissa on ihan sama takatolpparakenne kuin sedanissakin.. mene ja tiedä.
mua kiinnostaisi miten se lyhytperäisen takatolpan modaus onnistuu varianttiin. Poraa ja holkkia? Kuvia? Valimis topic?
Kuvia:
HB/sedan
Variant
Variant tolppa paikoillaan
Kuten jo mainittiin, rakenne ja mitathan noissa poikkeavat aika kovasti toisistaan:
Variantin takatolpan ylä- ja alakiinnityspisteet ovat alempana, jousilautanen sijaitsee aikalailla eri kohdassa, iskari kokonaisuudessaan on lyhyempi kuin tavismallissa jne. Perstuntumalla Variantin takatolpat ovat myös huomattavasti jäykemmät (ainakin kuvissa olevien Weitecien).
Kätevä kaveri saa varmasti sovitettua normi tolpat farkkuunkin. Onko se vaivan arvoista, on sitten ihan toinen juttu.
kuulema tilaongelmaa ei synny kaposilla coilovereilla... Ainoastaan alapään holkki on erilainen? Noh kuvien perusteel tosiaan tilaa ei liiemmälti ole.
eihän tuo ebayn hintaero noilla ole kyllä suuri, muutamia kymppejä, eli ei ole siis hinnasta kyse.
Olen vain kuullut monia juttuja aiheesta jopa suomessa joten sanaiset arkut auki, kuvien kera!
eihän tuo ebayn hintaero noilla ole kyllä suuri, muutamia kymppejä, eli ei ole siis hinnasta kyse.
Olen vain kuullut monia juttuja aiheesta jopa suomessa joten sanaiset arkut auki, kuvien kera!
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”