5mm spacerit ja orkkispulttit?
Valvoja: ffp jäsenet
5mm spacerit ja orkkispulttit?
Eli G3 ja eteen tarvii 5mm spacerit. Meneekö vielä ihan orkkipulteilla?
Liikaa läpitunkeva pultti kerää itteensä paskaa ja ruostetta, uloskierrettäessä jumittaa ja pilaa kierteen. Liian lyhyt pultti aiheuttaa saman ilmiön laipan kierteeseen kun sitten oikean mittaista pulttia yrittää paikoilleen.
Tarkoitin lähinnä ettei rumpujen suojassa olevat pultit/kierre ruostu samalla tavoin
Olet aivan oikeassa, samaa vaivaa myöskin kakkoskopan rummuissa, liian pitkät lukkopultit aiheutti mullakin napsutuksen jarrukenkiin.
Tarkoitin lähinnä ettei rumpujen suojassa olevat pultit/kierre ruostu samalla tavoin
Olet aivan oikeassa, samaa vaivaa myöskin kakkoskopan rummuissa, liian pitkät lukkopultit aiheutti mullakin napsutuksen jarrukenkiin.
Kävin tuossa hieman mittailee vakiopulttia:
Kierreosuus 30mm joista nykyisillä Alutecin talvivanteilla tulee ~16-17mm läpi.
Tulevilla kesävanteilla kierrettä tulee läpi 20mm joihin lisäksi 5mm spacer eli kinnitys n.15mm. No jospa ne pysyis.
Lisäksi kysäistään kun vanhasta -95 A4:sta jäi lukkopultit varastoon,käykö nuo tuohon kolmoseen?
Edit: GTi siis kyseessä eli 5 pulttia.
Kierreosuus 30mm joista nykyisillä Alutecin talvivanteilla tulee ~16-17mm läpi.
Tulevilla kesävanteilla kierrettä tulee läpi 20mm joihin lisäksi 5mm spacer eli kinnitys n.15mm. No jospa ne pysyis.
Lisäksi kysäistään kun vanhasta -95 A4:sta jäi lukkopultit varastoon,käykö nuo tuohon kolmoseen?
Edit: GTi siis kyseessä eli 5 pulttia.
Viimeksi muokannut Sebastian, 10.5.2010 20:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 20 vierailijaa