Joko ei ole asiaa puitu täällä tai olen niin käsi käyttämään tuota hakua.
Eli löytyy 1.6d mk1 caddy. Pitäs saada td kone ja 5lovinen aski tohon.
Minkä koneen saa laittaa ilman alustamuutoksia?
Itse käsitin että saa lykkää 1.9td koneen kun siinä on kai(?) ollut tuota 1.8i konetta?
Caddyyn kone
Valvoja: ffp jäsenet
Vertailumallina käytetään tuota 1.8 bensakonetta jossa on 90hp. Kaikissa mk1 caddyissa on sama alusta ja jarrut. Alustamuutoksia ei siis joudu tekemään. Alustasta vastaavuustodistukset tjs. maahantuojalta ja leimalle. Jos sulla on joku muu välijäähy, kuin vaihtokoneen alkuperäinen niin tarvitset myös dynolapun sopivilla tehoilla.
Vaihdelaatikoksi käy helpoiten 020 laatikko jostain dieselvehkeestä. Bensakoineidenkin laatikot käy fyysisesti paikoilleen, mutta välitykset ei välttämättä ole dieseliin parhaat.
Asiaa on puitu varmaan miljoonassa topikissa :p
Vaihdelaatikoksi käy helpoiten 020 laatikko jostain dieselvehkeestä. Bensakoineidenkin laatikot käy fyysisesti paikoilleen, mutta välitykset ei välttämättä ole dieseliin parhaat.
Asiaa on puitu varmaan miljoonassa topikissa :p
Ok,
Pitää metästää tuollaset osat sitten.
Karmiva vaan toi vv-auton hinta tuolle vastaavuustodistukselle, 74e...
Pitää hakea paikallisesta vw kaupasta jarru yms osista lista.
Mites muuten sopiiko tuollasen 4v askin perä 5v askiin? Pösöissä mitä tähän mennessä tullu harrastettua 4v diisselissä oli pisin perä.
Pitää metästää tuollaset osat sitten.
Karmiva vaan toi vv-auton hinta tuolle vastaavuustodistukselle, 74e...
Pitää hakea paikallisesta vw kaupasta jarru yms osista lista.
Mites muuten sopiiko tuollasen 4v askin perä 5v askiin? Pösöissä mitä tähän mennessä tullu harrastettua 4v diisselissä oli pisin perä.
Ok,
Pitää metästää tuollaset osat sitten.
Karmiva vaan toi vv-auton hinta tuolle vastaavuustodistukselle, 74e...
Pitää hakea paikallisesta vw kaupasta jarru yms osista lista.
Mites muuten sopiiko tuollasen 4v askin perä 5v askiin? Pösöissä mitä tähän mennessä tullu harrastettua 4v diisselissä oli pisin perä.
Haualla varmasti löytyy juttua...
Joskus muistan, että riitti ihan varaosaliikkeen "räjäytys" kuvat todisteeksi eroavaisuudesta + penkkilappu...
Suoraan 1.9TD ja 020 5 lovinen aski paikalleen...
PS. Löytyisi kyseiset tuotteet ylimääräisenä...
kyllä se kivuttomasti menee kun käyttää caddyn omia korvakkeita, vaihdelaatikon korvakkeen joutuu tekeen 5-v askille, tai jos löydät valmiin gti:n korvakon (ei edes kannata ostoon laittaa, ei tule löytymään :)). pakoputken joutuu luonnollissti tekemään, laita suoraan 2,5* niin varaa syöttöö lisätä :)
Mazaman, näin joo aattelinkin että tuskin löytyy mistään sellasta. Laitetaan 3" suoraa jos mahtuu ja jos psa konsernin pumppu menee kiinni niin laitan toisen pumpun ja ahtimen sinne heti.
Pitää vielä kysyä ettei tule vkl ööö ilmiötä, vaihteensiirtotangot taitaa olla samanlaiset? Vesiletkut yms kaikki? Entäs vetarit, lähinnä sisäpäät?
Pitää vielä kysyä ettei tule vkl ööö ilmiötä, vaihteensiirtotangot taitaa olla samanlaiset? Vesiletkut yms kaikki? Entäs vetarit, lähinnä sisäpäät?
Vetarin sisäpään laippoja on ainakin kahta eri kokoa. Nuo tosin pystyy vaihtamaan laatikosta toiseen. Ulompaakin vetoniveltä on kahta eri paksuutta. Kaulan paksuudessa eroa. Huomaa kun vetää napamutterin kiinni, niin pyörä ei enää pyöri jos on väärät palikat :D
4v ja 5v vaihteiston siirtotangot on vähän erilaiset. Yhtä tankoa pitää ainakin vähän jatkaa jos vaihtaa 4v tilalle 5v laatikon. Pakkilukosta joutuu melkein ottamaan siivun, että tulee sivuttaisliikettä kepille tarpeeksi. Itsellä otti vaihteiston vivusto pakoputken C-klipsuun kiinni. Tuotakin piti vähän muokata että passasi.
Kun alat tekemään, niin huomaat kyllä mitä pitää muokata :)
4v ja 5v vaihteiston siirtotangot on vähän erilaiset. Yhtä tankoa pitää ainakin vähän jatkaa jos vaihtaa 4v tilalle 5v laatikon. Pakkilukosta joutuu melkein ottamaan siivun, että tulee sivuttaisliikettä kepille tarpeeksi. Itsellä otti vaihteiston vivusto pakoputken C-klipsuun kiinni. Tuotakin piti vähän muokata että passasi.
Kun alat tekemään, niin huomaat kyllä mitä pitää muokata :)
Tekniikka tuli haettu jo kauan aikaa sitten tohon, vetarit näyttää ainakin samalta kuin nuo vanhat.
Vielä ei oo jaksanu rakentaa tota mutta jos vkl pääsis vaikka ajaan jo ilman turboa kun sitä ei oo.
Ei kenelläkään olis kuvaa tuosta laatikon pään kannakkeesta? Ettei tule tehtyä huonompaa kuin jo joku hyväksi todettu.
Vielä ei oo jaksanu rakentaa tota mutta jos vkl pääsis vaikka ajaan jo ilman turboa kun sitä ei oo.
Ei kenelläkään olis kuvaa tuosta laatikon pään kannakkeesta? Ettei tule tehtyä huonompaa kuin jo joku hyväksi todettu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa