Terve.
Legendaarisen huono väri. Puolisen vuotta sitten käytin ammattilaisella myllytyksessä, kiilsi sen jälkeen varmasti enemmän kuin uutena. No mutta eihän se kauan kestänyt vaikka yritti kuin vahailla, haalistui muutamassa kuukaudessa. Nyt pitäs taas vahata ja kyselisin millä noita ilmestyneitä haalistumia sais käsipelillä helpoiten pois.
Nyt lähinnä tämän kaltainen:
http://img246.imageshack.us/img246/2157/beforejs4.jpg
Autoglymin aineita löytyisi valmiiksi:
- PaintRenovator vihreä
- Punainen
- Kulta
Kaikki kolme pitäis kaiketi hinkkailla pintaan? Vinkkejä saa antaa. Toimisko esimerkiksi Korrekin TFX tuon paintrenovarin päälle jolloin säästyis toisen vahan levittämiseltä vai vedänkö glymit.
TornadoRedin kiillotus
Valvoja: ffp jäsenet
Ei toimi korrekki tuossa. Siinä ei ole fillereitä niinkuin punaisessa glymissä. Kokeile ensin punaisella ja jos ei auta niin sitten paint renovator käyttöön. Ja kultainen ehdottomasti punaisen päälle, ei se yksi lisävaihe siinä paljon enää tunnu. Kultaisen voit periaatteessa korvata tuolla korrekilla, mutta mitään järkeä siinä ei ole.
Edit. Mutta tuo ^ylläoleva konsti taitaa siltikin olla paras.
Edit. Mutta tuo ^ylläoleva konsti taitaa siltikin olla paras.
Itse en laittaisi teflonvahaa (tfx) muiden vahojen päälle
Oma tornado rot golffi on pitänyt värinsä hienosti sen jälkeen kun opin pesemään vanhat vahat yms. pois kunnon liuotinpesulla ja hankin claybarin, ei auta millanen kiilto ja vaha on pinnassa jos vahan alla on jämiä pesuaineista/kliinereistä/vanhoista vahoista, ne haalistuu siellä alla.
TFX puhtaalle sileälle pinnalle on mulle käyttiksessä riittävä ja väri on pysynyt vähimmällä vaivalla parhaiten kirkkaana myös talvella konepesuissa
Oma tornado rot golffi on pitänyt värinsä hienosti sen jälkeen kun opin pesemään vanhat vahat yms. pois kunnon liuotinpesulla ja hankin claybarin, ei auta millanen kiilto ja vaha on pinnassa jos vahan alla on jämiä pesuaineista/kliinereistä/vanhoista vahoista, ne haalistuu siellä alla.
TFX puhtaalle sileälle pinnalle on mulle käyttiksessä riittävä ja väri on pysynyt vähimmällä vaivalla parhaiten kirkkaana myös talvella konepesuissa
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”