mk3 golfin madallusta

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Johan92
-
Viestit: 3
Liittynyt: 3.4.2010 22:39

mk3 golfin madallusta

ViestiKirjoittaja Johan92 » 3.4.2010 22:47

Joo tuli ostettua mk3 gti golffi ja siinä oli 40mm madallus. vedin toissa päivänä keulan jousista täydet kierokset jousista pois, mutta auto ei laskenut yhtään pikemminki vänkärin puoli jäi enemmän keulimaan. tällä hetkellä kuskinpuolella kaaresta renkaaseen 4cm rako 185/55/15 renkailla, mutta vänkärin puolella 7-10cm rako eikä lähe laskemaan. missä nyt vika. jousi asetettu alhaalta kohdalleen ja myös ylhäältä, mutta vänkärin puolella tuntuis olevan 2 lautasen väli noin 5cm taas ku kuskin puolella vain 1cm miten saa ylhäällä olevien lautasten välin laskettua. Kuskin puoli on jämäkän tuntuinen, mutta vänkärin puoli on todella löysän oloinen.

Jannu703
-
Viestit: 66
Liittynyt: 31.8.2009 0:09

ViestiKirjoittaja Jannu703 » 4.4.2010 2:24

Tuliko toinen jousi pilattua progressiiviselta puolelta ja toinen ei?

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 4.4.2010 2:43

Mikä lautasen väli? Oletko lyhentänyt pohjaanlyöntikumeja tarvittavan määrän ? Nro. 1 homma madalluspuuhissa aina.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 4.4.2010 11:57

-
Viimeksi muokannut -jarkko-, 30.11.2014 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 4.4.2010 12:32

Tuskin ne sen halvempia ja paskempia kuin kuin tavalliset +-0mm jousetkaan :D

Johan92
-
Viestit: 3
Liittynyt: 3.4.2010 22:39

ViestiKirjoittaja Johan92 » 4.4.2010 12:54

oiskohan kellään nuitten iskareitten räjäytys kuvaa niin näkisin mikä osa sielä on väärässä. konehuoneen puolelta voi pyörittää iskaria eli se on sielä varmaa löysällä vielä, mutta kuusiokolo on lysvääntynyt sieltä nii ei kiristys helpolla onnistu.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 4.4.2010 14:39

-
Viimeksi muokannut -jarkko-, 30.11.2014 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 4.4.2010 20:05

Se kuva. Vasemmat hilkkeet -94 asti, oikean puoleiset uudempiin.

Iskari, jousi, yläjousilautanen ja joustintuen laakeri kiritään paketiksi vm. riippuen osalla nro 35 tai 36.
Konehuoneen puolelle jäävä mutteri 37 ei vedä joustintukea kasaan vaikka kuinka tiukkaisi.

Johan92
-
Viestit: 3
Liittynyt: 3.4.2010 22:39

ViestiKirjoittaja Johan92 » 5.4.2010 15:42

Kyllähän se näyttää pohjaanlyöntikumien varassa olevan...
saako pohjanalyöntikumia revittyä paikallaan irti vai joutuuko purkaan koko iskari paketin?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 5.4.2010 15:47

GT ventossa

Onkos tässä jotain erityistäkin verrattuna basic ventoon kun "GT" täytyy aina mainita ko.autosta puhuttaessa?

Vw manni
-
Viestit: 91
Liittynyt: 4.12.2009 23:58

ViestiKirjoittaja Vw manni » 5.4.2010 20:24

ei muutako tunkkaa auton ylös ja vetää kädellä allelyöntikumen alas ja puukolla leikkaa lyhyemmäksi.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 13.9.2010 20:00

mulla on nyt semmonen ongelma venton kanssa madallettuna että kolahtelee sillon tällöin ja paikallistettiin kaverin kanssa että raidetanko voisi ottaa runkoon joustaessa. minkälaista ratkaisua tähän vois olla? kääntää raidetangon ulommat päät toisinpäin ja tehä jatkopala alapalloon`? onnistuuko tuo raidetangon pään kääntö ku en muista yhtään miten se on ventossa.

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 16.9.2010 2:37

Missä välissä nuo pohjaanlyöntikumit pitäisi olla? Olen molemmilta puolilta etuiskarit pistänyt paloiksi eikä siellä kyllä joustintuen alapään ja yläpään välillä ollut kuin jousi, jousilautanen ja ylälaakeri. Hmm hmm...


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa