mk3 golfin madallusta
Valvoja: ffp jäsenet
mk3 golfin madallusta
Joo tuli ostettua mk3 gti golffi ja siinä oli 40mm madallus. vedin toissa päivänä keulan jousista täydet kierokset jousista pois, mutta auto ei laskenut yhtään pikemminki vänkärin puoli jäi enemmän keulimaan. tällä hetkellä kuskinpuolella kaaresta renkaaseen 4cm rako 185/55/15 renkailla, mutta vänkärin puolella 7-10cm rako eikä lähe laskemaan. missä nyt vika. jousi asetettu alhaalta kohdalleen ja myös ylhäältä, mutta vänkärin puolella tuntuis olevan 2 lautasen väli noin 5cm taas ku kuskin puolella vain 1cm miten saa ylhäällä olevien lautasten välin laskettua. Kuskin puoli on jämäkän tuntuinen, mutta vänkärin puoli on todella löysän oloinen.
Se kuva. Vasemmat hilkkeet -94 asti, oikean puoleiset uudempiin.
Iskari, jousi, yläjousilautanen ja joustintuen laakeri kiritään paketiksi vm. riippuen osalla nro 35 tai 36.
Konehuoneen puolelle jäävä mutteri 37 ei vedä joustintukea kasaan vaikka kuinka tiukkaisi.
Iskari, jousi, yläjousilautanen ja joustintuen laakeri kiritään paketiksi vm. riippuen osalla nro 35 tai 36.
Konehuoneen puolelle jäävä mutteri 37 ei vedä joustintukea kasaan vaikka kuinka tiukkaisi.
mulla on nyt semmonen ongelma venton kanssa madallettuna että kolahtelee sillon tällöin ja paikallistettiin kaverin kanssa että raidetanko voisi ottaa runkoon joustaessa. minkälaista ratkaisua tähän vois olla? kääntää raidetangon ulommat päät toisinpäin ja tehä jatkopala alapalloon`? onnistuuko tuo raidetangon pään kääntö ku en muista yhtään miten se on ventossa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa