Olisiko hyviä vinkkejä valojen korjaukseen. Tilasin ebay:stä umpiot ja ilmeisesti kuljetuksessa hieman kärsineet.
1. Alin kiinnike katkennut saanee kuntoon jollain liimalla?
2. Tuo heijastimen paikalleenlaitto tarvinnee lasin irroituksen mitenkähän tuo onnistuu ja saako lasin vielä paikalleen?
3. Lähtisikö luomet samalla konstilla pois kuin lasi?
4. Nuo säätömoottorin klipsut saan varmaankin pitkillä/kapeilla tongeilla paikoilleen.
Liitteenä kuvia: http://picasaweb.google.fi/hiloran/GolfVXenon
Golf V Xenon korjaus
Valvoja: ffp jäsenet
Lasi (muovinen) on kyllä semmoisella jeesusliimalla kiinni, ettei oikeen pehmene ees lämmöllä (ennemmin alakaa sulamaan muovit)
Ite purin kylmästi rälläkällä katkaisulaikalla n 10:mm lasin reunasta mustaa muovikoteloa leikaten.
(käryää leikatessa aika kitkerästi)
Kasasin sitten kuumaliimalla muutamasta kohti kiinni ja sitten mustaa sikaflexiä sauma täyteen.
Ite purin kylmästi rälläkällä katkaisulaikalla n 10:mm lasin reunasta mustaa muovikoteloa leikaten.
(käryää leikatessa aika kitkerästi)
Kasasin sitten kuumaliimalla muutamasta kohti kiinni ja sitten mustaa sikaflexiä sauma täyteen.
Näyttää olevan johtokin poikki ballastin ja polttimon väliltä. Mikähän lienee merkitys?
http://picasaweb.google.fi/hiloran/Golf ... 3681915234
http://picasaweb.google.fi/hiloran/Golf ... 7687690386
http://picasaweb.google.fi/hiloran/Golf ... 3681915234
http://picasaweb.google.fi/hiloran/Golf ... 7687690386
Harri.
Käsittääkseni tuo alin korjaus sarja ei kuitenkaan toimi minun tapauksessani. Kannake kun on pohjia myöden revennyt.
Korjasujohtojen koodit ovat tosin hakusessa. En ole vaan vielä ehtinyt selvitellä mikä amp/ ISO -pinni on kyseessä.... sellainen pirun pieni missä kotelon kylki avataan ja haitta painetaan kyljestä sisään
Kiitos kuitenkin
Käsittääkseni tuo alin korjaus sarja ei kuitenkaan toimi minun tapauksessani. Kannake kun on pohjia myöden revennyt.
Korjasujohtojen koodit ovat tosin hakusessa. En ole vaan vielä ehtinyt selvitellä mikä amp/ ISO -pinni on kyseessä.... sellainen pirun pieni missä kotelon kylki avataan ja haitta painetaan kyljestä sisään
Kiitos kuitenkin
hiloran kirjoitti:Näyttää olevan johtokin poikki ballastin ja polttimon väliltä. Mikähän lienee merkitys?
Eiköhän tuo ole pitkien / lyhyiden himmenninläpän säätömoottorin yksi piuha joka on poikki? Xenon siis palaa koko ajan, sen edessä olevalla läpällä "himmennetään" valo lyhyeksi, avaamalla läppä xenon toimii pitkänä.
Mullon osina tuommoinen vasen umpio.
Kattelin siitä, että rusk. johto menee H7 kaukovalon pistokkeeseen. sin. menee sinne moninapapistokkeelle ja se musta ballastille.
Se läppä liikkuu, kun laittaa virtaa noihin napoihin, oon kokeillu akkulaturilla eikä noussu savua. läpän aukeamis nopeuteen vaikutti se mihin napoihin oli kytketty.
Elikkä sulla on halog, umpiot alunperin ja nyt kikkaroisit siihen xenonit?
Kattelin siitä, että rusk. johto menee H7 kaukovalon pistokkeeseen. sin. menee sinne moninapapistokkeelle ja se musta ballastille.
Se läppä liikkuu, kun laittaa virtaa noihin napoihin, oon kokeillu akkulaturilla eikä noussu savua. läpän aukeamis nopeuteen vaikutti se mihin napoihin oli kytketty.
Elikkä sulla on halog, umpiot alunperin ja nyt kikkaroisit siihen xenonit?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 20 vierailijaa