eli tommonen tuli hankittua emännälle kulkineeksi jotenka..
Afn kone tyyppi 110hv b5 korityyppi
1.Moottori Öljy tilavuus? 4l kannu riittänee öljynvaihtoon?
2.Onko etulokasuoja massalla kiinni niinkuin 2 koppasessa kolffissa eli suht kelju irroteltava kun alustamassaa oli suht paljon jne vai onko se vain että sisälokari irti ja lokasuoja putoaa kun ruuvit aukasee?
3.herjaako vikakoodeja jos/kun tukin pakokaasukierrätyksen?
4.turbon voitelun paluu puoli taitaa vuotaa öljyä.. pohjapanssari pois ja letkuun pääseekin jo sitten käsiksi? liimaa ja tiivistepaperia on hyllyssä .. eikai muuta tarvitakkaan?
5.sotkee öljyllä kooleria joten aattelin et tuo paluuletku menee hetken matkaa vaakasuorassa?? korjaantuisko ominaisuus jos laitan sen menemään hiukan "alamäkeen"? muita konsteja? turbo ei tuntunut väljältä.
6.sopivien vanteiden et lukema? 16"-17"
7.lohkolämmitin rikki, letkulämmitintä suosittelivat tilalle? muita konsteja?
8.Jos poistan/tyhjään katin pompsahtaako päästöt? vikavaloja? lisääntyskö kulku? (katissa ei varsinaisesti mitään vikaa mutta olen oppinut vihaamaan niitä)
9.Pitääkö kattoverhoil pudottaa alahan jos kattoakiteita meinaas asennella?
10.harrastajia eteläpohjanmaan alueella joilta kannattaas kysellä osia jne?
semmosta tuli tähän hätään mieleen ja kiitosta etukäteen
parit kysymykset a4 1.9 tdi avantista
Valvoja: ffp jäsenet
parit kysymykset a4 1.9 tdi avantista
Viimeksi muokannut Terho P, 10.2.2010 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
taitaa olla ylivoimasia kysymyksiä alan harrastajille?? harvinaanenhan tällänen taitaa olla..
no vastaampa mitä jo on selevenny.
1. riittää
2.en tiä viä
3.ei kun oikeen teköö
4.yläpuolelta ja aharasta
5.en tiä vielä
6. et30
7. ??
8.ei pomosahda eikä syty valoja, kulkuun en ota viä kantaa
9.en tiä
10. ny ainaki on..
no vastaampa mitä jo on selevenny.
1. riittää
2.en tiä viä
3.ei kun oikeen teköö
4.yläpuolelta ja aharasta
5.en tiä vielä
6. et30
7. ??
8.ei pomosahda eikä syty valoja, kulkuun en ota viä kantaa
9.en tiä
10. ny ainaki on..
2. Uskosin että näin uudessa laitoksessa lokasuojat on kiinni ruuveilla eikä massalla. Ainakin ventossa on.
3. EGR:n tukkimiseen konsteja on niin monia, kuin on tekijöitäkin. Vikakoodeilta säästytään kun pidät liittimen kiinni EGR:n venttiilissä. Muuten tyyli vapaa. ;)
5. Tuo öljy coolerissa taitaapi olla suht normaalia. Tosin jos sitä sinne pienellä aikavälillä kertyy paljon, niin turbohan sielä on menossa. Tyhjentelee tai vaihtaa parempikuntoisen (ISOMMAN) ahtimen.
7. Itse vaihtaisin tuon lohkolämmittimen vastuksen uuteen tuonne lohkon kylkeen. Ei se kova homma ole. Varsinkaan Audiin. Suositeltavaa on hommata sellainen malli, missä on se pulttikiristys. Yksi kiila-mallinen on itseltäni ajossa tippunut vaihdon jälkeen.
9. Näkyykö kattoverhoilun reunoilla mitään pyöreitä tulppia? Jos ei niin sitten joutuu verhoilun päästään varmaankin pois.
3. EGR:n tukkimiseen konsteja on niin monia, kuin on tekijöitäkin. Vikakoodeilta säästytään kun pidät liittimen kiinni EGR:n venttiilissä. Muuten tyyli vapaa. ;)
5. Tuo öljy coolerissa taitaapi olla suht normaalia. Tosin jos sitä sinne pienellä aikavälillä kertyy paljon, niin turbohan sielä on menossa. Tyhjentelee tai vaihtaa parempikuntoisen (ISOMMAN) ahtimen.
7. Itse vaihtaisin tuon lohkolämmittimen vastuksen uuteen tuonne lohkon kylkeen. Ei se kova homma ole. Varsinkaan Audiin. Suositeltavaa on hommata sellainen malli, missä on se pulttikiristys. Yksi kiila-mallinen on itseltäni ajossa tippunut vaihdon jälkeen.
9. Näkyykö kattoverhoilun reunoilla mitään pyöreitä tulppia? Jos ei niin sitten joutuu verhoilun päästään varmaankin pois.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa