eli on alkanu ilmetä kääntyessä veto päällä metallista "tak tak" ääntä, joka nopeentuu kun vauhtikasvaa.
Ihmetyttää vaan se kun ääni kuuluu käänsi sitten oikeelle tai vasemmalle. :/
Vai voiko tuon yksi rikkinäinen vetari tehdä molempiin suuntiin kääntyessä? Ei tarvitse olla kovinkaan tiukka risteys/mutka kun tuo ääni kuuluu.
Auto on paasat 3bg 4motion
vetariko rikki? (passa 3bg)
Valvoja: ffp jäsenet
Motonet antaa Passatille seuraavia vetareita:
* Vetonivel A4/A6-II/Bora TDiPD
* 99-> 1,9TDi-74/85/96kW Ulompi (33/27uraa, ø53mm) [1999-2005]
75.50 €
Vetonivel A4-II/Passat TDiPD
* 01-> 1,9TDi-96kW Ulompi jos 38/27uraa, ø60mm [2001-2005]
64.50 €
Eli toi jälkimmäinen olisi Passat 130 hp sopiva ? Ensimmäinenkin listautuu Passat-haulla kyllä.
Onko se suuremmalla todennäköisyydellä ulompi vetari mikä naksuu kurveista lähtiessä? Ja voiko se olla niin hankala "kuulla" kumpi puoli on sökö kuten ylläolevat kertoo? Kyllä mulla naksuu aika selkeästi apukuski(n puoli) ;-)
Tietääkö joku LMS:n / alkuperäisen osan hintaa, kandeeko hakea / kysyä? Motonetistahan voi saada hyvän saksaosan, tai sitten jotain muuta.
* Vetonivel A4/A6-II/Bora TDiPD
* 99-> 1,9TDi-74/85/96kW Ulompi (33/27uraa, ø53mm) [1999-2005]
75.50 €
Vetonivel A4-II/Passat TDiPD
* 01-> 1,9TDi-96kW Ulompi jos 38/27uraa, ø60mm [2001-2005]
64.50 €
Eli toi jälkimmäinen olisi Passat 130 hp sopiva ? Ensimmäinenkin listautuu Passat-haulla kyllä.
Onko se suuremmalla todennäköisyydellä ulompi vetari mikä naksuu kurveista lähtiessä? Ja voiko se olla niin hankala "kuulla" kumpi puoli on sökö kuten ylläolevat kertoo? Kyllä mulla naksuu aika selkeästi apukuski(n puoli) ;-)
Tietääkö joku LMS:n / alkuperäisen osan hintaa, kandeeko hakea / kysyä? Motonetistahan voi saada hyvän saksaosan, tai sitten jotain muuta.
Pieni päivitys, katselin ja kokeilin niin vaikuttaisi olevan molempien puolien suojakumit rikki renkaan päästä. Ainakin sieltä sai sormet helposti perkeleelliseen rasvaan ;-) Ei vissiin noilla vetarin hinnoilla kannata alkaa miettimään kumpi puoli naksuu ja vaihtaa toiseen vaan kumi vaan että vaihtaa molemmat vetarit kerralla?
Kyllä se vaikuttaisi, että 96 kW koneiseen ja muutenkin uudempiin (3BG) on ehkä se isompi 60 mm ja 38 urainen nivel. Vähän aikaa tässä ebay.de sivua tutkin hakusanoilla : "VW passat 3b3 gelenk"
53 mm ja 33 uraista siellä ehdotellaan lähinnä 3B ja 66 kW malleihin. Uudempiin isompaa mikä tuntuu järkevältä. Tosin isompi malli näyttäisi käyvän myös 74 ja 81 kW malleihin, mutta ei 66 kW. Yksi myyjä ebayssa väittää pienemmän käyvän 96 KW:een, mutta mutta... Useammin kyllä niin että iso malli uudempii ja tehokkaampiin. :-( Perkele.
53 mm ja 33 uraista siellä ehdotellaan lähinnä 3B ja 66 kW malleihin. Uudempiin isompaa mikä tuntuu järkevältä. Tosin isompi malli näyttäisi käyvän myös 74 ja 81 kW malleihin, mutta ei 66 kW. Yksi myyjä ebayssa väittää pienemmän käyvän 96 KW:een, mutta mutta... Useammin kyllä niin että iso malli uudempii ja tehokkaampiin. :-( Perkele.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa