Passatin erikoiset sähköt.

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

VLanTeDD
-

Passatin erikoiset sähköt.

ViestiKirjoittaja VLanTeDD » 16.12.2009 14:17

Eli eli,passatti skulas taas sen pari kuukautta nätisti.

Vika palasi. Eli yhtäkkiä alkaa hälyt soimaan ja vilkut palaa kokoajan,avaat ovet hälyttimen huuto loppuu,mutta vilkut palaa edelleen. Tämän tehnyt useamman kerran.

Mistähän saattaisi johtua???

(Hätävilkun rele ok).

Edit: Joutuu siis joka vitun kerta ottamaan miinusnavan irti ja odottelemaan,joskus meni kuukausikin ennenkuin vilkut lopetti palamisen,ne siis palavat,eivät vilku.

Jimme
-

ViestiKirjoittaja Jimme » 16.12.2009 23:14

Käy luetuttamassa vikakoodit, siellä mukavuusboksin tai ovikytkimien / ohjainlaitteiden suunnalla vikaa. Vikakoodien kanssa voi tehdä jo muutakin kun arpoa.

Jouk
-

ViestiKirjoittaja Jouk » 18.12.2009 9:42

Joo, vikakoodit lukuun.

Tosin itse mittaisin samalla akun jännitteen. Joskus lopussa oleva akku voi aiheuttaa mielenkiintoisia sähköefektejä (tosin mulla ei tullut omassa hälyjä / valoja kun akku meni).

VLanTeDD
-

ViestiKirjoittaja VLanTeDD » 20.12.2009 4:22

Tämä selvä.

Käydäänpäs luetuttamassa,voi olla viisaampi sen jälkeen. Ilmoittelen sitä mukaa kun jotain selviää,nyt auto toiminut ihan ok, kun en ole pitänyt hälyjä päällä.

Akkukin on aikaas vanha jo,auto ollut minulla 3 vuotta samalla akulla,ties kuinka kauan edellisellä omistajalla ;)

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”