Golf IV Gti -98 AGU turbon vaihto / koneen kestävyys

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Dr J Ace
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 20.11.2009 20:53

Golf IV Gti -98 AGU turbon vaihto / koneen kestävyys

ViestiKirjoittaja Dr J Ace » 20.11.2009 20:56

Minkälainen työmaa on vaihtaa turbo -98 AGU koneeseen? Ja onko 260 tkm lastutetulle koneelle jo liikaa? Eli kestääkö tekniikka?

mikama83
-
Viestit: 151
Liittynyt: 9.6.2009 22:42

ViestiKirjoittaja mikama83 » 21.11.2009 13:21

Mulla on sama tekniikka jolla on ajettu 263tkm..ei vie öljyä ja ei kuulu ylimääräisiä ääniä koneesta eikä turbosta(ahdot noin 1,2bar)..tosin lastutus on tehty noin 140tkm sitten eli ajettu vakiona aika paljon.

Oon kyllä itekkin miettiny tuota turbon vaihtoa koska se varmaan ekana pettää. Fin-turbolta sanottiin että turbon irroitus ja takaisinlaitto vie ainakin yhden työpäivän..kallista on?:(

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 21.11.2009 14:59

Joo, kesällä tuossa kaverin kanssa veihdeltiin omaan AGU-koneiseen turbo ja eihän siinä mennyt kuin joku 12 tuntia. Tosin työtahti oli mikä oli kaikkine kahvinjuonteineen ja paskanjauhamisineen... Mutta voin kertoa, että ei se mikään mukava/helppo työmaa ole. Tilaa kun ei ole juuri nimeksikään tuolla koneen takapuolella. Ja ilman nosturia/ponnia auton joutuu nostamaan pukeille, koska suurin osa kaikista pulteista, letkuista ja putkista irtoaa alakautta.

Jimme
-
Viestit: 730
Liittynyt: 8.1.2006 16:04

ViestiKirjoittaja Jimme » 21.11.2009 16:36

*nag* onnistuu kanssa rampeilla, ehkä vielä vähän helpommin jos ei nosturille pääse =)


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa