Mitenkähän mahtaisi onnistua muttaa pistoke 7 napaisesta 13 napaiseksi?
Passat 3 BG 2002
kärryn pistoke 7 nap---> 13 napaiseksi
Valvoja: ffp jäsenet
Adapterilla.
Tai uusimalla johtosarjan.
Tätä enempää en osaa auttaa. =)
No tämmöne http://www.teohydrauli.fi/tuotteet.shtml?Action=View&pro_id=77
Tai uusimalla johtosarjan.
Tätä enempää en osaa auttaa. =)
No tämmöne http://www.teohydrauli.fi/tuotteet.shtml?Action=View&pro_id=77
Viimeksi muokannut hb81, 7.11.2009 23:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huonosti tehty auto jos ei kestä,kyllä ne suojataan ulkopuolisilta jännitteiltä ja auto ei kuluta sitä,virta ratkaisee.
Mutta + ja - kun menee sekaisin niin tuhoa yleensä tulee.
Eikö tuo onnistu sivuleikkureilla, johto poikki ja uusi pistorasia tilalle ja puuttuvia virtoja
tuo auton sähkökeskuksesta ,kuten latausvirta,jos tarvetta niille.
Kytkentöjen ohjeet
http://www.kaha.fi/kahaweb/category.php?pid=64
Onko apua?
Mutta + ja - kun menee sekaisin niin tuhoa yleensä tulee.
Eikö tuo onnistu sivuleikkureilla, johto poikki ja uusi pistorasia tilalle ja puuttuvia virtoja
tuo auton sähkökeskuksesta ,kuten latausvirta,jos tarvetta niille.
Kytkentöjen ohjeet
http://www.kaha.fi/kahaweb/category.php?pid=64
Onko apua?
No kun sinne autoon vaihtaa 13-napaisen niin useimmissa kärryissä on kuitenkin 7-napainen ja väliin joutuu kuitenkin laittamaan sen adapterin. Mulla ei ole ollut noiden välipulikoiden kanssa mitään murhetta.
Järkevintä tuo muunnos on tehdä johtosarjalla, missä on asianmukaiset relekytkennät, jotka katkaisevat virran syötön peräkärryyn kun auto ei lataa. Riippuen automerkistä tohon joutuu tekemään enempi tai vähempi hommia. Muistaakseni volkkari ei ole harrastanut kaikissa malleissaan esim. päävirran tuontia takakonttiin, joten sen voi joutua itse tuomaan jostakin etupuskurista asti.
Saabbi ja volvo ovat tässä suhteessa helpoimmat tapaukset, koska niissä on valmiit liittimet takontissa ja sinne tulee kaikki johdotukset valmiina. Saappiin sai jopa sarjaa jossa tuli kaksi töpseliä laitettavaksi rinnakkain, 13- ja 7-napainen. Siinä ei tarvi adaptereita.
Järkevintä tuo muunnos on tehdä johtosarjalla, missä on asianmukaiset relekytkennät, jotka katkaisevat virran syötön peräkärryyn kun auto ei lataa. Riippuen automerkistä tohon joutuu tekemään enempi tai vähempi hommia. Muistaakseni volkkari ei ole harrastanut kaikissa malleissaan esim. päävirran tuontia takakonttiin, joten sen voi joutua itse tuomaan jostakin etupuskurista asti.
Saabbi ja volvo ovat tässä suhteessa helpoimmat tapaukset, koska niissä on valmiit liittimet takontissa ja sinne tulee kaikki johdotukset valmiina. Saappiin sai jopa sarjaa jossa tuli kaksi töpseliä laitettavaksi rinnakkain, 13- ja 7-napainen. Siinä ei tarvi adaptereita.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa