Talven aikana tarkoitus ehostaa kesävanteita, mutta purkuun tarvittava avain, ja vinkkejä kaivataan. Tarvitseeko kasauspultit uusia joka kerta, vai kestääkö kerran purkaa ja kasata samoilla?
Vinkkejä kaivataan siis avaimen hankintaan, kiristysmomentteihin, ja tarvitseeko jotain "tököttiä" lisätä kasausvaiheessa pultteihin.
Vanteina 18" OZ- Racing Canyon II PL.
http://www.ozracing.co.uk/canyon2pl.htm
2-osaisen vanteen purku- ja kasaus-ohjeita?
Valvoja: ffp jäsenet
Schmidtin vanteissa on myös 12 kantainen pultti, mutta esim 9mm piippuvarsi menee siihen aika tarkkaan, onko sitli tuo oma avain selvästi parempi? Onkos noissa pulteissa mikä momentti?
Mites tiivistys parhaiten, sikaflexillä varmaan onnistuu mutta mahdollinen purku paha? Entäs jos laittaa noita tiivistetahnoja (moottoriin tarkoitettuja), sehän ei samalla tavalla tarraa kiinni kuten vaikka joku tuulilasin liimamassa?
Edit: Täältä löytyi useisiin eri vanteisiin momenttiarvoja
http://www.edition38.com/forums/index.p ... 27763&st=0
Mites tiivistys parhaiten, sikaflexillä varmaan onnistuu mutta mahdollinen purku paha? Entäs jos laittaa noita tiivistetahnoja (moottoriin tarkoitettuja), sehän ei samalla tavalla tarraa kiinni kuten vaikka joku tuulilasin liimamassa?
Edit: Täältä löytyi useisiin eri vanteisiin momenttiarvoja
http://www.edition38.com/forums/index.p ... 27763&st=0
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa