Vahvarin sijoittaminen takapenkkien alle...
Valvoja: ffp jäsenet
Vahvarin sijoittaminen takapenkkien alle...
kyseessä 3 kölffi..
onkos kukaan sijoittanu vahvaria penkkien alle mietin tuossa ku rupes jurppiin kun tuolla takana pyörii että vois sijoittaa penkkien alle...
mietin lähinnä tarvittavasta tilasta ettei kyrvähdä....
onkos kukaan sijoittanu vahvaria penkkien alle mietin tuossa ku rupes jurppiin kun tuolla takana pyörii että vois sijoittaa penkkien alle...
mietin lähinnä tarvittavasta tilasta ettei kyrvähdä....
http://eastaudio.net/esittely/peiponen.jarkko/kuva5a.jpg
tuossa on totetutettu noin mutta vaihtoehtojahan on monia.
kyllä siellä tila riittää.
tuossa on totetutettu noin mutta vaihtoehtojahan on monia.
kyllä siellä tila riittää.
Mielenkiintoinen toteutus...
melkeinpä tuo selkänojaan upotus tuntuisi parhaalta rantkaisulta toisiian itseänikin arvelluttaa tuo penkkien alle sijoittaminen siinä määrin että täytyy huomenna aloitella tekemään tuota vahvarin paikkaa selkänojaan...
melkeinpä voisi
pultata tuon vahvarin kiinni selkänojaan niin eipähän tarvii repiä penkkiä palasiksi...
Minulla oli Golffissa takapenkin alla Spl Dynamicin 6-kanavainen, ei lämmennyt liikaa vaikka kuormitti kunnolla. Oli useamman vuoden ja toimi hienosti.
Se takapenkin alus oli ainakin minulla avoin sinne ovipahvien taakse, aika iso ilmatila siellä on. Ei sinne mitään tulikuumana pyörivää lankkua kannata laittaa, mutta perusvahvarit pelittää ihan OK.
Se takapenkin alus oli ainakin minulla avoin sinne ovipahvien taakse, aika iso ilmatila siellä on. Ei sinne mitään tulikuumana pyörivää lankkua kannata laittaa, mutta perusvahvarit pelittää ihan OK.
-jarkko-
LähetäLähetetty: 5.10.2009 17:41
Kuormita sitä vahvaria hieman niin kyllä alkaa lämpenemään.
No kyllä se siellä reilun vuoden mitä tuo auto mulla oli toimi erinoimaisesti ja kyllä se ihan käytössä siellä oli eikä koristeena. Itsellä oli myös ohut vaahtomuovi vielä siinä lankun päällä suojaamassa kolhuilta/penkin pohjalta.
Jos sinun vahvistin ei ole sopinut penkin alle tai se on lämmennyt siellä, niin se ei tarkoita että muiden vahvistimet ei sinne sopisi.
Riippuu siis ihan siitä minkä kokoista lankkua sinne yrittää sovittaa.
älkäähän ny
kannatanu hermostua... kukin täplää tyylillään :D
lähdetäämpä nyt siitä kuitenkin liikkelle että oli se pääte sitten ab tai d luokan pääte niin se lämpiää, riippuen käytöstä jos joku pari biisiä soitetaan volume täysillä ja lankusta on gainit säädetty tappiin niin se lämpiää ja paljon. Tietyssä lankuissa on lämpö protti erikseen jotta se ei lämpene liikaa. jos taas kuuntelu tyyli on enemmän korvaa miellyttävä eli kuunnellan kohtuu volumella ja ei yritetä häiritä naapureita yms. nuoriso toimintaa niin se ei lämpene läheskään niin paljon.
oma pikku subipääte lämpenee niin paljon että kättä ei uskalla päälle laittaa ja on ab luokan pääte, tästä syystä koska ei passo vanhusta viitsinnyt teholla tappaa.
oma pikku subipääte lämpenee niin paljon että kättä ei uskalla päälle laittaa ja on ab luokan pääte, tästä syystä koska ei passo vanhusta viitsinnyt teholla tappaa.
Joo ei pojat nitä herneitä nenään vaikka täällä lyhytpinnaista kaveria onkin, kukin tyylillään.
Mulla on golffin takapenkin alusta ja takaluuku täynnä bitumia että sinne ei vahvarit mahdu, pulttasin vaan pellin selkänojaan ja pääte siihen, konkka pitäis vielä ehtiä viereen asentamaan ja jonkinlainen verkko päälle kun aika usein on nuo selkänojat käännettynä alas kun tavaraa kuskataan, periaatteessa vois poistaa koko takapenkin, ei siellä koskaan kukaan istu.
Mulla on golffin takapenkin alusta ja takaluuku täynnä bitumia että sinne ei vahvarit mahdu, pulttasin vaan pellin selkänojaan ja pääte siihen, konkka pitäis vielä ehtiä viereen asentamaan ja jonkinlainen verkko päälle kun aika usein on nuo selkänojat käännettynä alas kun tavaraa kuskataan, periaatteessa vois poistaa koko takapenkin, ei siellä koskaan kukaan istu.
Kyllä ne vahvarit kuumenee jos ei happi liiku. Kokemusta löytyy yhden viikon vanhan Audison LR270:n verran, johon suli piirilevyyn reikä. Ei vissiin tykänny parista biisistä Stratovariusta :p
Se oli kyllä melkoinen kiuas, kuumeni jo ihan normi soitolla kohtuullisesti joten päätteelle oli myös lämpötilanmittaus mutta eipä riittänyt pelastamaan sitä. Seuraavalle lankulle laitoinkin sitten suosiolla parit puhaltimet kaveriksi.
Se oli kyllä melkoinen kiuas, kuumeni jo ihan normi soitolla kohtuullisesti joten päätteelle oli myös lämpötilanmittaus mutta eipä riittänyt pelastamaan sitä. Seuraavalle lankulle laitoinkin sitten suosiolla parit puhaltimet kaveriksi.
Menee kyllä OT koska Antze ilmeisesti oli jo sovittanut ettei vahvistin penkin alle mene.
En ole kieltänytkään sitä että vahvistin ei kuumuis jos ilma ei kierrä, alunperin oli kuitenkin minun käsityksen mukaan puhe siitä, voiko vahvistinta laittaa sinne penkin alle.
Minulla ja Escmk3:lla se siellä on ollut ja toiminut oikein pitemmän aikaa, joten katsoisin että vahvistimesta riippuen se sinne on mahdollista laittaa? vai onkohan meillä jotkut mielikuvituslankut siellä ollut?
over 'n' out.
En ole kieltänytkään sitä että vahvistin ei kuumuis jos ilma ei kierrä, alunperin oli kuitenkin minun käsityksen mukaan puhe siitä, voiko vahvistinta laittaa sinne penkin alle.
Minulla ja Escmk3:lla se siellä on ollut ja toiminut oikein pitemmän aikaa, joten katsoisin että vahvistimesta riippuen se sinne on mahdollista laittaa? vai onkohan meillä jotkut mielikuvituslankut siellä ollut?
over 'n' out.
Eikös tätä aihetta käsitelty joskus ennenkin, ja päädyttiin lopputulokseen että kolmoskoppasissa on erilaisia takapenkkejä noin pohjaltaan riippuen varustetasosta, osassa se penkinalunen on niin täynnä ettei sinne mahdu edes A4-arkki, kun taas tuohon minun entiseen CL-varusteltuun mahtui esim. Spl Dynamicsin 6-kanavainen lankku aivan ongelmitta. Ja DLS:n CA31 3-kanavainen, sekä Carpowerin 2-kanavainen.
Kaikki mahtuivat ongelmitta ja toimivat moitteetta, DLS oli ehkä puolitoista vuotta siellä, Spl reilun vuoden ja Carpoweri puoli vuotta. Kaikki vahvarit toimivat edelleen, tuli vain kokeiltua useampaa erilaista hifisettiä.
Jos se mahtuminen tai lämpeneminen vaivaa niin ruuvatkaa siihen selkänojaan, eipä siinä sen kummempaa.
Hyvin ne penkin alla olleet "mielikuvitusvahvarit" kuitenkin pyörittivät kajareita :)
Kaikki mahtuivat ongelmitta ja toimivat moitteetta, DLS oli ehkä puolitoista vuotta siellä, Spl reilun vuoden ja Carpoweri puoli vuotta. Kaikki vahvarit toimivat edelleen, tuli vain kokeiltua useampaa erilaista hifisettiä.
Jos se mahtuminen tai lämpeneminen vaivaa niin ruuvatkaa siihen selkänojaan, eipä siinä sen kummempaa.
Hyvin ne penkin alla olleet "mielikuvitusvahvarit" kuitenkin pyörittivät kajareita :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”