Golf Mk1 Gti sähköt hukas
Valvoja: ffp jäsenet
Golf Mk1 Gti sähköt hukas
Eli joo tota sähköt on totaallisesti hukassa, kyseessä on Vw Golf Mk1 Gti 1,8L mylly K-Jetronic muistaakseni, mutta nyt kun on näyttäny sivu leikkurit käyvä ohjain boksi johto sarja kans joskus, eli kaikki Jetronici boksilta tulevat johot KAIKKI on yhtä mysteeriä kun ei ole liittimiä. joten, onko jollain/jossain kyseisen vehkeen kytkentä kaavioo josta sais selvyyttä näihi johtoihin. Eli K-Jetronici sähköt kiitos. (Kone kiinni nyt kakkos kolopallossa.)
kun mitä oon kakkisen myllyjä nähny ni niissä ei tule tuo ilmamassa mittari akun paikalle niinkuin tässä kyseisessä koneessa tulee.
http://www.autowiki.fi/index.php/Volksw ... _cabriolet
tuolta löytyy EV moottori koodilla oleva 1,8l mylly
Ykkös Avosta.

http://www.autowiki.fi/index.php/Volksw ... _cabriolet
tuolta löytyy EV moottori koodilla oleva 1,8l mylly
Ykkös Avosta.
Tuo boksi on siis Caddyn JH-koodilla varustetusta motista. Itsellä samanlainen hyllyssä. Eli löytyykö koneesta lambda ja katti?
Onko määräjakajan kyljessä sellainen mollukka (paineensäädin) johon menee kaksi napainen sähköliitin ja bensa virtaa sen läpi. Toisssa lokasuojassa on sitten kanssa vähän samantapainen laite, joka on tyhjäkäynnin korotusventtiili.
Ajan siis takaa sitä, että onko mahdollisessa konesvampissa moottori kasattu kaikkine alkuperäisine osineen.
Onko määräjakajan kyljessä sellainen mollukka (paineensäädin) johon menee kaksi napainen sähköliitin ja bensa virtaa sen läpi. Toisssa lokasuojassa on sitten kanssa vähän samantapainen laite, joka on tyhjäkäynnin korotusventtiili.
Ajan siis takaa sitä, että onko mahdollisessa konesvampissa moottori kasattu kaikkine alkuperäisine osineen.
koneessa on lambda ja katti jees.
määräjakajan kylessä EI ole paineensäädintä vaan paineensäädin on lohko kyljessä kiinni johon kuuluisi tulla tuo 2 napainen sähköliitin ja jonka läpi virtaa bensuuni. eli siis on mutta eri paikassa.
lokarissa samantapainenlaite joka korottaa tyhjäkäyntiä? ei vaan tuo kyseinen venttiili on imusarja nokassa kiinni luulisin olevan sama venttiili kyseessä...

määräjakajan kylessä EI ole paineensäädintä vaan paineensäädin on lohko kyljessä kiinni johon kuuluisi tulla tuo 2 napainen sähköliitin ja jonka läpi virtaa bensuuni. eli siis on mutta eri paikassa.
lokarissa samantapainenlaite joka korottaa tyhjäkäyntiä? ei vaan tuo kyseinen venttiili on imusarja nokassa kiinni luulisin olevan sama venttiili kyseessä...

KE-jetissä ei ole ohjauspaineensäädintä lohkossa vaan lambda-ohjattu määränjakajan kyljessä.
Kuvan laite on K-jet/usa jossa on lambda säätö. Heitä se boksi menemään ja johdota laite kuten K-jetronic, unohda lambda ja katti. Määränjakajan voit joutua vaihtamaan "katittomaan" koska tuossa voi olla seoksen saaminen riittävän rikkaalle hankalaa.
Kuvan laite on K-jet/usa jossa on lambda säätö. Heitä se boksi menemään ja johdota laite kuten K-jetronic, unohda lambda ja katti. Määränjakajan voit joutua vaihtamaan "katittomaan" koska tuossa voi olla seoksen saaminen riittävän rikkaalle hankalaa.
Luulen että tuo määräjakaja on katittomasta tai sitten siitä on vain poistettu tuo suriseva paineensäädin ja siksi johdotkin poikkastu.
Montako johtoa siitä on muuten katkaistu. Niin tuohon lohkon kyljessä olevaan phjauspaineensääimeen on kyllä helppo "rakentaa" sähköt, koska siihen tulee tietääkseni jatkuva virta, moottorin ollessa käynnissä.
Tuo imusarjan päässä oleva nippeli on kylmäkäynnistyssuutin, tuiki tarpeellinen sekin.
Mitäköhän alkuperäisistä jetronicin johdoista ja nippeleistä on siis jäljellä.
Montako johtoa siitä on muuten katkaistu. Niin tuohon lohkon kyljessä olevaan phjauspaineensääimeen on kyllä helppo "rakentaa" sähköt, koska siihen tulee tietääkseni jatkuva virta, moottorin ollessa käynnissä.
Tuo imusarjan päässä oleva nippeli on kylmäkäynnistyssuutin, tuiki tarpeellinen sekin.
Mitäköhän alkuperäisistä jetronicin johdoista ja nippeleistä on siis jäljellä.
ykköskorinen ja papereissa -92?? eipä oo tullu itellä ennen vastaan. kenties joku korinvaihto tai jotain muuta?
korinvaihdoks voidaan sanoa joo. Kori siis on vm-92 Mk2. Moottorin alkuperä (tuntematon) ainoastaa puheitten perusteella se on gti mylly mk1 tai sitten tuo Cabrioletin mylly.
Luulen että tuo määräjakaja on katittomasta
näin on tod. näk.
Mitäköhän alkuperäisistä jetronicin johdoista ja nippeleistä on siis jäljellä.
Kuvat selittänee ->
http://i401.photobucket.com/albums/pp93 ... aistu1.jpg 8 katkaistua
http://i401.photobucket.com/albums/pp93 ... timet1.jpg
http://i401.photobucket.com/albums/pp93 ... timet2.jpg
tuossa KAIKKI mitä ohjainboksilta tulee, ensimmäisessä kuvassa kaikki katkaistut ja myös alipaine rasiaan töpseli.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa