Huono pyyhintäteho
Valvoja: ffp jäsenet
Huono pyyhintäteho
Elikkäs golffissa ollut sellaista ongelmaa, että pyyhkijät eivät pyyhi kunnolla. Välillä apparin pyyhin pyyhkii niinkuin pitää, mutta kuskin pyyhin ei ole minulla koskaan pyyhkinyt niin, että näkisi jotain eteensä. Kuljettahan pyyhin sotkee vain. Nyt olen kolmilla eri sulilla testannut ja tullut siihen tulokseen että vika ei ole sulissa. Vähän olen yrittänyt väännelläkkin pyyhkijänvarsia, mutta tuloksetta. Mistä kannattaisi vikaa lähteä etsimään? Minkä osan uusiminen vaikuttaisi?
corradoista ainakin väsyy se pyyhkiän palautusjousi (tai siis se mikä painaa pyyhkiän lasia vasten) tästä on ollut täälläkin joskus juttua mutta kun nostat pyyhkiän ylös niin siinä varressa on sellaiset nypykät jousen vieressä.
Yksi täällä olleista kirjoittajista oli viilannut niitä nypyköitä matalammiksi jolloin jousi pääsi painumaan alemmaksi.
Yksi täällä olleista kirjoittajista oli viilannut niitä nypyköitä matalammiksi jolloin jousi pääsi painumaan alemmaksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”