Passat vr6 ja jarrupaineen säädin??
Valvoja: ffp jäsenet
Passat vr6 ja jarrupaineen säädin??
Ostin hiljattain tuommosen passat vr6 '94:n ja siinä sitä sitte rapattua ja jarrujen ilmaus hommissa olin niin vänkärin taakse ei tullu jarrunestettä lainkaan, sitä sitte ihmeteltyäni aikani totesin että tämä jarrupaineen säädin on sökö ja lähin ostaan motonetiltä uutta, no myyjä tarjos mulle osaa joka kuitenki oli nelireikäinen ja se osa mikä mielestäni oli rikki olikin vain 3 reikäinen? No menin sitte toiseen tarvikeliikkeeseen ja sieltäkin tarjotttin vain 4 reikäistä, no menin sitte marmoritiskille ja sieltäki tarjottiin 4 reikäistä kuvan mukaan ja kuulemma tuommosta 3 reikäistä ei ollut saatavilla, no minä että mitä vittua ku kerran osassa oli kuitenki varaosanumero jne. Sain kuin sainki jarrut jollain lailla pelamaan ja ma tarkotus viiä auto leimalle ja katsoa miten käy mutta kysymys kuuluukin että jos jarruissa ilmenee jotain ja jouduin uusimaan tuon säätimen niin saanko pelamaan sen sillain että haarotan sen yhden jarruputken joka tulee edestä kahdeksi ja sitte kytken ne tuohon 4 reikäseen malliin?? vai pitääkö vaan tulpata se ylimääränen reikä?? Ja tämä siis siitä syystä että tuota 3 reikästä säädintä ei ilmeisesti ole saatavana..Vituttaa tuo jos osalle annetaan varaosanumero ja samanlaista ei kuitenkaan kyseisellä numerolla löydy... Miten tuo ilmaus tapahtuu oikeaoppisesti tämmösessä vehkeessä jossa siis ABS, normaalisti yritin ilmata niin ei tullu mitään ja sitte ku laitto auton käymään ni tuli paineella ja sitte taas ku koitti ilmata ni tuli vähän aikaa taas nestettä jne. Miten tuo kytkin ilmataan vai pitääkö se ilmata erikseen?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”