Auto VW Sharan VR6 -97 ja lämppäriä ohjaa viisas tietokone, onko se sitten climatronic nimeltään.
Ongelma on että puhallin pimeni. Puhaltimen moottori toimii kyllä ja tein hätäpatentin vetämällä sille virtaa tupakansytyttimestä. Ilmastointi toimii normaalisti, samoin takalämppäri, tämä selvisi resetoimalla ja räpeltämällä. Ainoa kirja mitä olen käsiini saanut on Ford Galaxyn ja siinä ei ole mitään mainintaa tälläisestä ongelmasta!! Puhaltimen moottorille ei tule virtaa eikä mielestäni vastuspaketillekkaan. Sulakkeet kattoin ja myös mittasin tietenkin ensimmäisenä, ovat ehjiä. Lämppärin moottorin yläpuolella olevaa 6-napaista relettä naputtelin, mutta eipä auta ja puhallin ei pyöri muuten kuin tupakansytyttimestä on/off meiningillä. Ilmastoinnin näyttö toimii normaalisti.
Alkaa olla sormi suussa, mikähän mättää?
Lämppärin puhallin sippas!
Valvoja: ffp jäsenet
Sulakkeet siis kattoin ja mittasin jo. Vai onko niitä muuallakin kuin sulaketaulussa?
Climan näyttö ja kaikki muukin toimii ihan normaalisti, moottorille vaan ei tule virtaa. Rele mitattiin justiin ja se toimii. Ens viikolla huoltoon mutta vähän jo pännii lähteä illalla ~700km reissulle :( Vag-comia ei ole, pitää vissiin hankkia kun kerran on niin hauska itse huoltaa... Huoh..
Mistähän tuota virtaa tulee tuonne puhaltimelle / releelle? Pitää vissiin purkaa taas puoli autoa.
Climan näyttö ja kaikki muukin toimii ihan normaalisti, moottorille vaan ei tule virtaa. Rele mitattiin justiin ja se toimii. Ens viikolla huoltoon mutta vähän jo pännii lähteä illalla ~700km reissulle :( Vag-comia ei ole, pitää vissiin hankkia kun kerran on niin hauska itse huoltaa... Huoh..
Mistähän tuota virtaa tulee tuonne puhaltimelle / releelle? Pitää vissiin purkaa taas puoli autoa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”