Alapoikkituki Golf III
Valvoja: ffp jäsenet
Alapoikkituki Golf III
Nyt kun tosta on kohta koko etupää purettu, niin valmistaako mikään firma alapoikkitukea Golf III:seen?
Ja toinen nopea kyssäri, käykö G60 vauhtipyörä Vr6:sen tilalle?
Ja toinen nopea kyssäri, käykö G60 vauhtipyörä Vr6:sen tilalle?
-
- -
- Viesti:
Jos kolmosen tuki on yhtään samanlainen kun kakkosgolfin niin tuollaisen tekee hetkessä itse.
Keljutti maksaa suorasta tukitangosta jonka olisi itse saanut kulmahiomakoneella sopivasta neliöputkesta. Päihin vaan yksi sivu neliöputkesta jäljelle ja siihen reikä pultille. Tai pyöreästä putkesta johon hitsaa päihin lattaraudan pätkät joissa pultinreikä.
Keljutti maksaa suorasta tukitangosta jonka olisi itse saanut kulmahiomakoneella sopivasta neliöputkesta. Päihin vaan yksi sivu neliöputkesta jäljelle ja siihen reikä pultille. Tai pyöreästä putkesta johon hitsaa päihin lattaraudan pätkät joissa pultinreikä.
On niissä pitkittäistuki sentään mukana...
Siis etummaisten pulttien väliin putki ja putkeen hitsattu leveä pitkittäistuki, joka taas pulttautuu apurungon pohjaan. Wiechersin mallissa on vielä päätykiinnikkeet järkevän malliset, eli lattamuotoiseen päätypalaan on putkimainen tukitanko ikäänkuin integroitu kiinni, eli se yhdistyy päätykiinnikkeeseen 360 -asteisesti. Toisaalta, jos halvalla haluaa päästä, niin taitaisi saman asian ajaa se, että vahvistushitsaa apurungon kunnolla (mutta puoli-ilmaisiahan nämä Wiechersit Saksan eBayssa ovat, ja sopivuus on taattu)
Siis etummaisten pulttien väliin putki ja putkeen hitsattu leveä pitkittäistuki, joka taas pulttautuu apurungon pohjaan. Wiechersin mallissa on vielä päätykiinnikkeet järkevän malliset, eli lattamuotoiseen päätypalaan on putkimainen tukitanko ikäänkuin integroitu kiinni, eli se yhdistyy päätykiinnikkeeseen 360 -asteisesti. Toisaalta, jos halvalla haluaa päästä, niin taitaisi saman asian ajaa se, että vahvistushitsaa apurungon kunnolla (mutta puoli-ilmaisiahan nämä Wiechersit Saksan eBayssa ovat, ja sopivuus on taattu)
Olisko kellään irrallaan kakkoseen sopivaa alapoikkitukea josta pystyisi mittaamaan pultinreikien välin?
Ajattelin itse tehdä tuen kun tallista löytyi yllättäen sopivaa saumatonta putkea, en vain itse pääse mittaamaan alatukivarsien pulttiväliä. Olisin kiitollinen jos joku pystyisi tuon mitan antamaan :D
Ajattelin itse tehdä tuen kun tallista löytyi yllättäen sopivaa saumatonta putkea, en vain itse pääse mittaamaan alatukivarsien pulttiväliä. Olisin kiitollinen jos joku pystyisi tuon mitan antamaan :D
-
- -
- Viesti:
Suoraan valmistajalta kysyä myyvätkö he?
[email protected]
[email protected]
Itellä on hitsattu etuakselisto, mutta silti tuo omatekele poikkituki on jo murtunu poikki. Taitaa seuraavaks murtua kori B-pilareista ku sellasta nitinää jo pitää.
Mikä alusta on käytössä ja millaista ajoa tuo laite on saanut kokea?
Kuulostaa hieman oudolta että tuolla tavalla murtuu osat poikki...
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”