Onko vaihdettava laakeri vai meneekö vaihtoon koko napa.?
mitä maksaa osat?
Välystä ei ole, antaa ääntä joka häviää kurvatessa ja on selvästi tahmeampi pyörimään, kuin toinen puoli.
Mites tuossa taka jarrumäntää saa sisään päin, kun ei pyörittämällä mene? (nappikäsäri)
Jos vaihtais samalla jarrupalat.
Vessu
-07 passatin takapyöränlaakeri ääntää.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 1158
- Liittynyt: 1.4.2007 19:09
Ainakin Akte:n mukaan napa/laakeri pakettina.
Hinnasta en tiedä (lue marmoritiski / Slamit).
Hinnasta en tiedä (lue marmoritiski / Slamit).
Koko napa menee vaihtoon.
Vaihtotyö sinällään on ihan helppo homma. Kunhan on vaa tarvittavat avaimet. Just tänään vaihdoin uuren navan emännän -06 farkku passattiin. Itte sain ainakin jarrusatulan menemään takaasi paikalleen ilman männän painamista.
Sille napapultille hain marmoritiskiltä volsun oman työkalun (T10162) ku ei Seinäjoelta mistään xzn-M18 avainta löytynyt.
Ja jarrusatulan kannattimen pulteille tarvit xzn-M14 avaimen. Tai ainakin farkku passatis oli sellaasella kannalla.
Nii ja tietenki kunnollinen väännin joka kestää kun se napapultti pitää kiristää.
Uus tarvikenapa maksaa n.130€.
Vaihtotyö sinällään on ihan helppo homma. Kunhan on vaa tarvittavat avaimet. Just tänään vaihdoin uuren navan emännän -06 farkku passattiin. Itte sain ainakin jarrusatulan menemään takaasi paikalleen ilman männän painamista.
Sille napapultille hain marmoritiskiltä volsun oman työkalun (T10162) ku ei Seinäjoelta mistään xzn-M18 avainta löytynyt.
Ja jarrusatulan kannattimen pulteille tarvit xzn-M14 avaimen. Tai ainakin farkku passatis oli sellaasella kannalla.
Nii ja tietenki kunnollinen väännin joka kestää kun se napapultti pitää kiristää.
Uus tarvikenapa maksaa n.130€.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Kuinka tuo tarkalleen toimii? ABS-pumppu pumppaa nestettä "väärään" suuntaan ja mäntä imeytyy sisään?Korjaamolla ajavat männät siälle tietokoneella! (onhan se nopeempi ja helpompi)
Onko jotain haittaa jos sillä perinteisellä jarrutyökalulla painaa männän sisään?
Minäkin uskoisin käsijarrun sähkömoottorien vetävän männät takaisin.
Käsärin napilla saa pumpattua männät pihalle saakka. (kuulemma)
Tuo bilateeman perinteinen jarrutyökalu ei toimi, väkäsiä pitää olla kolme ja puristus/pyöritys välitykset ei käy yksiin satulan kanssa.
Herkästi pyöri siirtoleukapihdeillä.
Käsärin napilla saa pumpattua männät pihalle saakka. (kuulemma)
Tuo bilateeman perinteinen jarrutyökalu ei toimi, väkäsiä pitää olla kolme ja puristus/pyöritys välitykset ei käy yksiin satulan kanssa.
Herkästi pyöri siirtoleukapihdeillä.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 88 vierailijaa