Huomenta foorumille!
Siirryin hiljakkoin "itäpakusta" tähän Transporter 2.5tdi ,vm.-02,hiukan yli 100 000km mittarissa ja malli on "pakki ykkösen vieressä".
Joten nyt on aika päässä jyvälle mitä asioita kohteita pitää seurata?
Vuotuiset km.n10-15 tuhatta,ja nekin valtaosin sorateillä.
1.Minkälaisella käytöllä tuo vaihdeloota voi alkaa poikiin,jotain juttua lukenut sen heikkoudesta?(en vedä kärryä ja kontissa aina noin 150kg kuormaa.)
2.Voi olla että mulla on hiukan "pölyä hyllyllä",mutta olen kuulevinani jonkinasteista vollausta laatikosta rauhallisilla nopeuksilla,loppuu kun painaa kykintä,ei tietysti kuulu 100kmh nopeuksissa.Mutta kuten sanoin,minulla voi olla pölyä hyllyllä ja kun edelliset kulkineet olivat melkoisia kolisijoita niin ei osannut kiinnittää huomiota ääniin.
3.Mikä näissä jää hurisemaan(2-3min.) "nätisti" konehuoneeseen kun sammuttaa moottorin,siis ei syylärin flektit vaan mikä?
4.VW:llä ajellut ennenkin mutta tekniikasta vielä aika pihalla,joten siihen nyt pikkuhiljaa syvennyn.
5.Otan neuvojanne kiitollisena vastaan.
t:j.p
Transportterista ensikyselyt ja huomiot.
Valvoja: ffp jäsenet
Vähän topiccia lainaksi, elikkäs 2,4D AAB koneinen on mulla ja sen flektin elämäntarina pikkasen kiinnostais. Lt-anturiko ohjaa puhaltimia ja kaihtimia?
Tuntuu, että pikkasen lämmöt vaeltaa vauhdin mukaan.
Kun nostelee vauhdin suurimman sallitun rajoille niin lämmöt mittarin mukaan aika vaaterissa (~90astetta) ja kun tulee taajamavauhtiin niin tipahtaa pikkasen alle.. Onko normaalia vai oisko syytä tutkiskella jotain motiivia miksi näin..
Tuntuu, että pikkasen lämmöt vaeltaa vauhdin mukaan.
Kun nostelee vauhdin suurimman sallitun rajoille niin lämmöt mittarin mukaan aika vaaterissa (~90astetta) ja kun tulee taajamavauhtiin niin tipahtaa pikkasen alle.. Onko normaalia vai oisko syytä tutkiskella jotain motiivia miksi näin..
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”