Hellou!
Tämmöisillä pienillä tyhmillä kysymyksillä lähdetään liikenteeseen, että miten tuossa tapahtuu korkeuden säätö takapäässä? On siis erilliset jouset ja iskarit niinkuin esim golf IV. Ei olisi kellään mitään ohjeita tiedossa, kuvii ihan mitä vaan neuvoo :)
skoda octavia 1 combin säädettävän alustan neuvoi
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 8.5.2005 20:31
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 8.5.2005 20:31
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 8.5.2005 20:31
- Viesti:
Eli takajousi lienee samantyylinen kuin tässä kuvassa tuo alin. Eli jousi ja sen alla on tuo säätökalikka. niin kuin tuosta kuvasta selvinneekin säätöholkissa on 2-osaa joissa yhteen sopiva kierteytys. Ulompaa osaa kun pyörittää sisemmän päällä niin korkeus muuttuu.. Säätökalikka tulee jousen jompaan kumpaan päähän (itsellä kokemus vain ooppelista jossa se sopi vain yläpäähän) ja jousi tulee autossa valmiiksipaikallaan olevan alkuperäisen(?) jousen tilalle auton alustaan.
Jousi kannattaa laittaa paikalleen kun iskarit ovat ainakin alapäästään irti.
Jousi kannattaa laittaa paikalleen kun iskarit ovat ainakin alapäästään irti.
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 8.5.2005 20:31
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 8.5.2005 20:31
- Viesti:
noni takapäähän asennettiin tolpat ja säädettiin niin paljon ku kärsi, sitten etupäähän yritettiin laittaa tolpat kohdalleen meni mutta kun laitto vanteen kiinni ei rengas enää pyöriny, ET vanteessa 35 ja vanteena leaguen 190. eli mahdollisesti levityspalat tai toiset vanteet?!? =D ai niin ja lisäksi onko porukka ku on laittanut säädettävän alustan niin mitä tehny kallistuksenvakaajalle? ottanu pois vai hommannut toisenlaisen?
No kuinka hel...tin alas sä meinasit sen laittaa, jos RS:n vakaaja ottaa vetariin kiinni!!?? : D
Hanki/rakenna pidemmät/säädettävät koiranluut, niin ongelma poistuu... Ei kannata poistaa vakaajaa.
Niin tuo rengastus... Jos vanne on leveämpi kuin 7,5 " ja ET 35, niin tarvitset speicerit vanteen alle... Mulla alla 225/40/18, ja ei mitään ongelmia, muutama milli jää tilaa renkaan ja tolpan väliin. Vanne tosin kapoinen 7,5" ET 35...
Hanki/rakenna pidemmät/säädettävät koiranluut, niin ongelma poistuu... Ei kannata poistaa vakaajaa.
Niin tuo rengastus... Jos vanne on leveämpi kuin 7,5 " ja ET 35, niin tarvitset speicerit vanteen alle... Mulla alla 225/40/18, ja ei mitään ongelmia, muutama milli jää tilaa renkaan ja tolpan väliin. Vanne tosin kapoinen 7,5" ET 35...
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 8.5.2005 20:31
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 81 vierailijaa