Ventosta katosi valot
Valvoja: ffp jäsenet
Ventosta katosi valot
94 vuosimallin Vento johon asennettu golf 4 etuvalot..Huomasin tänään että ainoastaan toisen puolen parkkivalo palaa ja pitkät toimivat mutta eivät jää päälle eli ainoastaan jos viikseä pitää asennossa jossa pitkät palaa. Lähivalojen polttimot vaihdettu muutama kuukausi sitten ja sullakkeet ehjiä..Vinkkejä?
Oisko viiksi antautunut?
Näitä "mk4" Cabrio keulaisia Ventoja/Jettoja ei olekkaan ihan joka nurkan takana.
Mk3 golfeja sen sijaan on jo haitoille asti.
Näitä "mk4" Cabrio keulaisia Ventoja/Jettoja ei olekkaan ihan joka nurkan takana.
Mk3 golfeja sen sijaan on jo haitoille asti.
Niin tarkotat viiksen antautumisella varmaan sitä että että pitkät ei jää päälle, tuskin se lähivalojen/parkkien katoamiseen vaikuttaa..
Mielestäni tossa on tosiaan 4 golffin umpiot kun auto ei oo ollut mulla kun muutaman kuukauden..Eikös mk3 golffia ollu niillä vanhanmallisilla ja sit vielä pyöree mallisilla umpioilla?
Mielestäni tossa on tosiaan 4 golffin umpiot kun auto ei oo ollut mulla kun muutaman kuukauden..Eikös mk3 golffia ollu niillä vanhanmallisilla ja sit vielä pyöree mallisilla umpioilla?
Tarkoitat varmaan että siihen sun ventoon on vaihdettu kolmosgolffin keula eli konepelti maski ja IV-look valot joihin pitää olla se adapteri johtosarjaan että sopii liittimet umpioihin eli tarkista onko nuo liittimet kunnolla kiinni.
Onhan noista viiksiä ja ajovalokatkasijoitakin kärynnyt, lähinnä sen takia että sulakeboksiin laitetaan se "hyppylanka" jolla lyhyet saa palamaan samalla kun vaihdetaan pitkille.
Volsuissa kun ei ole releitä valoille niin johdot ja katkasijat joutuu aika koville.
Onhan noista viiksiä ja ajovalokatkasijoitakin kärynnyt, lähinnä sen takia että sulakeboksiin laitetaan se "hyppylanka" jolla lyhyet saa palamaan samalla kun vaihdetaan pitkille.
Volsuissa kun ei ole releitä valoille niin johdot ja katkasijat joutuu aika koville.
Keula: mk3 vs mk3.5 (eli:"IV-Cabrio")
Etummaisessa autossa on "IV-look" valot mk3 keulassa, taaemmassa on IV-Golfin umpiot ja keulan muut osat facelift cabriosta. Erot umpioissa (muodosta lähtien) ovat selkeät. Kyseinen swap vaatii lokasuojien, konepellin, lukopellin, maskin ja lokasuojien vaihdon (ja jatkon kovakattoisessa=avossa helmapalkki jatkuu pidemmälle)
Kyseinen swap on Ventossa harvemmin nähty kuin III korisissa, Avoissa taas "plug&play" ratkaisu.
(mahdollistaa myös alkuperäisten IV koristen Xenon valojen käytön III kopassa)
Etummaisessa autossa on "IV-look" valot mk3 keulassa, taaemmassa on IV-Golfin umpiot ja keulan muut osat facelift cabriosta. Erot umpioissa (muodosta lähtien) ovat selkeät. Kyseinen swap vaatii lokasuojien, konepellin, lukopellin, maskin ja lokasuojien vaihdon (ja jatkon kovakattoisessa=avossa helmapalkki jatkuu pidemmälle)
Kyseinen swap on Ventossa harvemmin nähty kuin III korisissa, Avoissa taas "plug&play" ratkaisu.
(mahdollistaa myös alkuperäisten IV koristen Xenon valojen käytön III kopassa)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa