VW Caddy 1,6D

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

ville^
-
Viestit: 3
Liittynyt: 26.2.2009 15:56

VW Caddy 1,6D

ViestiKirjoittaja ville^ » 26.2.2009 16:00

Olis tarkotuksena isän vanhaa caddyä kunnostella. Peltitöitä ja maalaamista. Naapurilla ois perästä kolaroitu 3 koppanen 1.9tdi 66kW golffi ni tuli mieleen että miten hankalaa on ottaa siitä tekniikka? Elikka kone, loota, mittaristo ja muuta. Meneekö heittämällä kiinni vai joutuuko koria muokkaamaan?

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 26.2.2009 16:14

Siirretty pois projektiosastolta...

diesel squirrel
-
Viestit: 98
Liittynyt: 29.7.2006 22:02

Suosittelen

ViestiKirjoittaja diesel squirrel » 26.2.2009 21:01

Huomattavasti helpompi on jos teet mekaanisella pumpulla ja ahtimella eli hanki jostain TD kone. 1z tekniikkaa laittaessa täytyy asetta koko poljinasetelma jalkotilaan oikealle kohdalle ja että niitä pystyy isoillakin jaloilla vielä polkemaan.sitten jäähdytin täytyy ottaa 1,9 tekniikasta ja siihen joutuu tekeen muutoksia letkuihin. Kojetauluun joutuu tekeen muokkauksia että mittaristo sopii sinne. Koneen kiinnikkeitä täytyy ottaa 1,6 tekniikasta ja sitten vähän soveltamaan välipaloja ja paljon muita mutkia löytyy aina matkaan... Että aika kova homma, mutta jos aikaa on ja pikkasen rahaa, niin mikäs siinä....


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 46 vierailijaa