
w ittu että oli operaatio. puslat lähti sormilla veks että jokainen voi miettiä kui loppu ne oli :) takasin laitto oli melko helppoa verrattuna e30 pallonivelien vaihtoon!
jarrusäädin ei vittu halunnu lähtee pois vitullakaan, loppujen lopuks porattiin pultit veks. se toimi ko unelma vaiks pyöriny alla 330tkm. aattelin kumminki että poistan siit pinttyneen paskan ja putsaan sen kummiski.. suhautin tiivisteiden poisto ainetta kauttaaltaan, kiiltää ko uus. kaks päivää purun jälkeen eli tänään päästiin kokoomaan ni se saatana ei toiminukkaan enää niinku aikasemmin vaan on ihan stanan jäykkä ylös alas liikkeessä, tiivisteenpoistaja on varmasti tuhonnu sisuskalut mitä siel sit onkaan.. etujarrut pelittää ok mut takapää tuloo pyörien perässä..
no tuli nyt vaihettua hehkut, takatukivarren puslat, ilmansuodatin, raitisilmasuodatin, venttiilikopantiiviste sarja ja hitsattua alkuperäinen pakoputki joka oli vähän palanu takapöntön eestä puhki.. maanantaina jos vaihtas moottorin kannatinkumityynyt ja öljypohjantiivisteen, tuntus vuotavan reilusti jostain..... viel ko sais ton säätäjän ni kaikki olis ok uudelle 330tkilsalle :)