01n vaihtuu 01v / ZF 5hp 19fl.EHKÄ!
Mahtaako olla mitään tietoa miten paljon poikkeaa sähköt ko:ssa vaihteistoissa, lähinnä auton
puoli. Käykö liittimet boksien välillä vai onko eri? Onko vaihteistolle menevät sähköt integroitu
auton piuhoihin vai onko erillinen johtonippu.Onko ihan yleistä kokemusta molemmista laatikoista tehon ja väännön keston osalta.Lähinnä hajoaako mekaanisesti vai kitkat menee. Valmistajan speksit on kyllä tiedossa.Mitä ratkaisuja on on tehty 01n:n turbiinin suhteen jotta
luistoa on saatu pienemmäksi.Muokattiin turbiini uusiksi.Välykset pieneksi ja kuori tuli vr 6:sta jossa siipikulma on jyrkempi + muutama muu muutos. Stallia ei saatu alle 3000rpm:n kun alkaa olemaan reilun barin ahtoja niin karkaa kadestä.Koppaan ei mahdu isompaa turbiinia.
Laatikon peruspaine, boost ja vaihtokierrokset muokattu mutta ei hyvä.Teho ei välity.
Miten ZF:ä ja sen muuttaminen? Lähinnä jos kokemusperäisiä juttuja.
Tai miten ZF 5 hp 24 fl ? Kaaveli on ilmeisesti sama kuin ed.main.
Passat -04 automaatin vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 42 vierailijaa