Jossain muistaakseni olen nähnyt jonkun yksinkertaisen keksinnön joka vuorotteli lohkolämppäriä ja sisätilanlämppäriä? Näin pystyisi lämmittämään auton sisältäkin sellaisissa paikoissa joissa sisälämppärin käyttö on yleensä kielletty.
Laitetaan samaan topiciin vielä toinenkin kysymys koskien tuota lohkolämppärin pätkimistä ja siitä aiheutuvia haittoja. Ilmeisesti käyttöikä lyhenee todella paljon?
Auton sisätilanlämmittimen ja lohkolämmittimen vuorottelu
Valvoja: ffp jäsenet
Itse ostin joskus 2003 tuollaisen Pakkasvahdin. Tumppi pätkii sähkönsyöttöä siten, että lämpimällä lämmitysaika on lyhyt ja tauko pitkä ja pakkasella päinvastoin. Jossakin parissakymmenessä pakkasta laite on päällä jatkuvasti. Jos on kiinteähintainen tolppasähkö, tuo on verraton laite.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa