letkulämmittimen asennus???
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16
- Liittynyt: 3.4.2008 16:28
letkulämmittimen asennus???
haulla koitin etsiä mutta ei löytynyt... joten olisiko jollakulla kuvaa tuosta letkulämmittimestä asennettuna paikoilleen??? tarkoitus huomenissa alkaa asenteleen. auto on passat 1.9tdi -03 avf
-
- -
- Viestit: 16
- Liittynyt: 3.4.2008 16:28
-
- -
- Viestit: 16
- Liittynyt: 3.4.2008 16:28
-
- -
- Viestit: 16
- Liittynyt: 3.4.2008 16:28
Pistetääs tähän jatkoksi sellainen kysymys että olen asentamassa vm. 98 1.8t AGU golfiin letkulämppäriä niin kumpaan öljysuodattimen kannasta lähtevään letkuun se kiinnitetään, siihen mikä on ns lähempänä maskia vai siihen toiseen?? letkujen toiset päät sen verran piilossa ettei nyt ainakaan ensisilmäyksellä nähny mihin kumpainenkin menee ja ohjeen kuvasta ei niin hyvin sitä käynyt ilmi.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Sellainen kysymys että kuuluuko tuon letkulämppäin lämmittää vain toiseen suuntaan, eli laitoin ekaa kertaa tuon johtoon tänään ja pari minuuttia kun oli ollu johdossa niin öljynlauhduttimelta tuleva letku oli vielä kylmä mutta termostaatin putkelle menevä letku oli taas lämmin?
Omasta mielestä kyllä molempien pitäis lämmetä mutta onkos se toinen letku vaan hitaampi lämpeämään ns. virtaussuunnan takia?!?
Omasta mielestä kyllä molempien pitäis lämmetä mutta onkos se toinen letku vaan hitaampi lämpeämään ns. virtaussuunnan takia?!?
Onko noiden defan letkulämppärien tiiviyden kanssa ollut ongelmia? Asensin pari viikkoa sitten tuollaisen + sisähaaran ja kaikki meni ok. Sitten kun ekan kerran käytin 3h päällä niin alkoi tippaisemaan nestettä. Tutkin eilen asennusta ja lämpinänä ei kyllä tippunut mitään, mutta siitä vastuksen pohjasta sitä oli ilmeisesti tullut. Tuossahan pystyy vastusliittimen suuntaa muuttamaan, kovin vapaan tuntuisesti sitä voi siirtää että onkohan tiivistykset ihan kohdillaan? Yritin herkistellä sitä kiristysrengasta tai mikä onkaan, toivottavasti pitää.
Siellähän on varmaankin o-rengas, vastusosan ja holkin välissä. Eli vuotomahdollisuuksia on 2.
O-regas rikki tai huonosti paikoillaan. Toinen vaihtoehto on huokonen\murtuma vastuksen juotoksessa sovite-osaan.
Molemmat selkeästi takuun piiriin kuuluvia vikoja, ellei lämmittimessä ole väkivallan jälkiä.
O-regas rikki tai huonosti paikoillaan. Toinen vaihtoehto on huokonen\murtuma vastuksen juotoksessa sovite-osaan.
Molemmat selkeästi takuun piiriin kuuluvia vikoja, ellei lämmittimessä ole väkivallan jälkiä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 98 vierailijaa