Alkaa olla koneen lohko pian paljaana, ja pitäisi keksiä miten tuon maalaisi.
Kuulemma hiekkapuhallus ei ole hyvä vaihtoehto kun jää niin paljon hiekanjyviä jos joihinkin koloihin. Eli lasikuulilla varmaan..
Miten lohko puhalluksen jälkeen 100% puhtaaksi niin että uskaltaa taas laittaa koneen kasaan?
Ja vielä vihjeet olisivat erittäin tervetulleita missä Turun seudulla voisi ko. hommia teettää.
(Puhallus, puhdistus, maalauskin..?)
Moottorilohkon maalaus
Valvoja: ffp jäsenet
No lasikuula nyt on pahempaa kuin hiekka, paakkuuntuu helpommin tiiviiksi kuin hiekka/tms karkeampi aine. Kyllä se kaikki hiekka pesemällä lähtee pois, öljykanavathan kaikki putsaa pulloharjalla/piippurassilla ennenkuin konetta ruvetaan remontin jälkeen kasaamaan, tai ainakin pitäisi...
Ihan perus 2k akryyli automaali on osoittautunut hyväksi, saa just sinä värinä minä haluaa ja peittää hyvin sekä kestää. Itse en ole koskaan lohkoja hiekkapuhaltanut, ihan teräsharjalla/mekaanisella raapimisella vanhat irtonaiset pois, ja uusi pinta päälle.
Ihan perus 2k akryyli automaali on osoittautunut hyväksi, saa just sinä värinä minä haluaa ja peittää hyvin sekä kestää. Itse en ole koskaan lohkoja hiekkapuhaltanut, ihan teräsharjalla/mekaanisella raapimisella vanhat irtonaiset pois, ja uusi pinta päälle.
Hapottaa paskat ja ruosteet pois, siihen oikea automaali sitten päälle.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”