Kiinteän peräkoukun vaihtaminen irroitettavaan

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

MBT
-
Viestit: 547
Liittynyt: 12.2.2007 14:04

Kiinteän peräkoukun vaihtaminen irroitettavaan

ViestiKirjoittaja MBT » 17.9.2008 10:15

Elikkä millainen homma olisi vaihtaa Boran kiinteä peräkoukku irroitettavaan?

Kun haluisin tuon kiinteän pois rumentamasta peräpäätä tulevien muutoksien tieltä, mutta koukku olisi kuitenkin ihan hyvä olla olemassa.

Mitä kaikkia osia tarvii uusia ja paljonko siinä on työtä ja onko edes mahdollista vaihtaa irroitettavaan?

Una
-
Viestit: 992
Liittynyt: 15.2.2004 16:58

ViestiKirjoittaja Una » 17.9.2008 10:55

No vaihtoon menee koko koukkurauta, johtosarjan varmaan pystyy käyttämään vanhasta. Eli takapuskuri pois ja sit koukkuraudan pultit irti ja uus irrotettavan koukun koukkurauta tilalle ja mahdollisesti puskurin leikkelyä vielä vähän päälle.

MBT
-
Viestit: 547
Liittynyt: 12.2.2007 14:04

ViestiKirjoittaja MBT » 17.9.2008 11:03

Ok. Kiitos tästä, sitten kysytään, että tarviiko V6 mallin takahelmaa leikellä, jos laittaa irroitettavan koukun?

Golf-8v
-
Viestit: 902
Liittynyt: 23.7.2003 16:41

ViestiKirjoittaja Golf-8v » 17.9.2008 14:49

Eiköhän se riipu koukun merkistä. Jotkut koukut tulee puskurin alitte ja silti joutuu pistokkeelle tekemään aukon. Westfalia tekee ainakin koukkuja, jotka irroitettuna on täysin piilossa ja pistokkeellakin on saranointi jolla sen saa käännettyä helman taakse piiloon. Nuo koukut on vaan sitten aika hintavia...


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 16 vierailijaa