Oletteko joutuneet vaihtamaan kuskin puolen vetarin sisemmän vetonivelen suojakumia?
Huollossa sanoivat että harvoin hajoaa mutta noin suuri madallus kuluttaa sen puhki.
On mielestäni aika kovaa värkkiä tuo suoja
golf iv 1,6 vetoakselin suojakumi
Valvoja: ffp jäsenet
Juuri Boraan vaihdoin, sama periaate Golf iv;ssä
1. Vaihdelaatikon päästä ne 6 tähtikantaista pulttia pois.
2. Sieltä nivelen päästä se pelti kansi pois.
3. Sitten sieltä rasvan seasta löytyy sokka jolla nivel kiinni.
4. Sen jälkeen vedät vain sen nivelen pois.
5. Vaihdat uuden kumen ja käänteisessä järjestyksessä takas.
Itse käytin etutolpan irti ja löysäsin koiran luun, helpompi ku vähä liikkuma tilaa.
Ja vaihdoin sen sisemmän nivelen myös uuteen kaiken varalta.
1. Vaihdelaatikon päästä ne 6 tähtikantaista pulttia pois.
2. Sieltä nivelen päästä se pelti kansi pois.
3. Sitten sieltä rasvan seasta löytyy sokka jolla nivel kiinni.
4. Sen jälkeen vedät vain sen nivelen pois.
5. Vaihdat uuden kumen ja käänteisessä järjestyksessä takas.
Itse käytin etutolpan irti ja löysäsin koiran luun, helpompi ku vähä liikkuma tilaa.
Ja vaihdoin sen sisemmän nivelen myös uuteen kaiken varalta.
nonniin, tänään ku vaihdoin pari puslaa etupäässä golfissa niin räjäytti oikean puolen ulompi vetonivel.
kuulat lattialle ja kumi paskaks.
alkoi ihmetyttää ku ei oo kuullu mitään erikoisia ääniä siitä, eli voiko sen noin vaan mennä rikki? en todellakaan käyttänyt paljon voimaa kun irroitin tukivarren.
onko pakko ottaa koko vetoakseli pois ku laittaa uuden? ja tuleeko öljyt ulos laatikosta jos ottaa?
auto on madallettu noin 65mm ja ollu noin jo yli 20tkm, eli se selittää jo vähän?
auto ajettu 100tkm
motonetistä katoin et maksaa 49€ eli ei hirveen kallis, laatu?
kuulat lattialle ja kumi paskaks.
alkoi ihmetyttää ku ei oo kuullu mitään erikoisia ääniä siitä, eli voiko sen noin vaan mennä rikki? en todellakaan käyttänyt paljon voimaa kun irroitin tukivarren.
onko pakko ottaa koko vetoakseli pois ku laittaa uuden? ja tuleeko öljyt ulos laatikosta jos ottaa?
auto on madallettu noin 65mm ja ollu noin jo yli 20tkm, eli se selittää jo vähän?
auto ajettu 100tkm
motonetistä katoin et maksaa 49€ eli ei hirveen kallis, laatu?
Itse jouduin myös vaihtamaan sisemmän nivelen suojakumin, kun vaihdoin ulomman vetonivelen.
Melkein ottaisin (ja otin) sen koko vetoakselin pöydälle (Raimssin ohjeilla), sitten sisemmän nivelen irti, kunnon pesu, uudet rasvat,uusi suoja paikalleen, vetari kiinni ja kovaa ajoa vaan.
Laatikosta ei tule öljyjä ulos.
Ulompi nivel maksoi Löbrönä 85€ ja sisempi suojakumi 10€
Madalletussa se vetoakseli ja nivelet ovat aika jännissä kulmissa.
Melkein ottaisin (ja otin) sen koko vetoakselin pöydälle (Raimssin ohjeilla), sitten sisemmän nivelen irti, kunnon pesu, uudet rasvat,uusi suoja paikalleen, vetari kiinni ja kovaa ajoa vaan.
Laatikosta ei tule öljyjä ulos.
Ulompi nivel maksoi Löbrönä 85€ ja sisempi suojakumi 10€
Madalletussa se vetoakseli ja nivelet ovat aika jännissä kulmissa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 39 vierailijaa