Olisiko jollain jonkinlaista kaaviota mistä näkisi mikä johto menee minnekkin.Tarkoitus olisi sovittaa mk1 caddyyn mk2 golfin mittaristo. Tuo mk2 mittari on ns. "uusilla" sähköillä ja tuo liitin on samankokoinen kuin caddyssa. Meneekö tuossa mk2 mittarissa nuo johdot erijärjestyksessä kuin mk1 caddyn mittarissa?
Sitten mikä tarkoitus tuolla pienellä liittmiellä on mikä on nopeusmittarin takana? Caddyn mittarissa on kyllä samanlainen liitin mutta siihen ei mitään johtoa mene.
Caddyn mittari on nopeusmittarilla ja analogisella kellolla. Tuo mk2 golfin mittari on kierrosmittarilla ja digitaalisella kellolla. Ajotietokonetta ei ole. VDO tekeleitä kummatkin.
Mk2 mittariston johdotus.
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... ument.html
Tuosta selviää liittimien paikat siitä kakkiksen mittaristosta.
Tuosta selviää liittimien paikat siitä kakkiksen mittaristosta.
Diesel mk1:een (uudemmilla sähköillä) menee mk2 dieselin kierrosluku mittaristo joka on kahdella liittimellä. Touhuun tarvitaan ne kaksi liitintä + pätkät johtoa jostain kakkakopan johtosarjasta. Sitten ykkösen johtosarjasta napataan se pistoke pois, yhdistetään kakkosen liittimet ja ykkösen johdot väri-väriin. Muistaakseni yksi vaaleansininen ja sini-musta raitainen jäivät kun muut oli liitetty, ja ne pitää kytkeä myös yhteen. Sitten jää enää yksi punamusta johto niistä kakkosen liittimistä, tämä vedetään laturin w-nastaan. Näillä pitäisi rokata. Mittaristo itse istuu pienellä loveamisella hienosti.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 15 vierailijaa