Corradon viat

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Zippaaja
-
Viestit: 102
Liittynyt: 29.6.2008 2:01

Corradon viat

ViestiKirjoittaja Zippaaja » 24.8.2008 9:01

Pihaan tuli jokunen viikko sitten Corrado. Aikasemmin hirmuisesti tiedustelin erinnäisiä asioita ja imin itseeni tietoa kyseisestä laitoksesta. Nyt tahtoisin kysyä neuvoja sen laittoon ja huoltoon.

Autossa ei toimi tällä hetkellä.

-Vilkut (ei tapahdu mitään viiksestä tai hätävilkuista)
-Kattoluukku jumissa (mistä saan passatin luukun)
-Ratiksi pitäisi saada joku uusi sporttinen hillitty. Vanha ihan kulahtanut.

Ehdotuksia siis näihin kyseisiin ongelmiin otetaan vastaan.

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 24.8.2008 16:28

Tarkista eka, että vilkun rele on ehjä, oiskohan ollu ylärivissä oikeassa reunassa. Ratteja saa kaikenlaisia, koska se jako on käsittääkseni sama kuin kaikissa muissakin about saman ikäisissä volkkareissa. Itselläni on joku vanha audista nykäisty nahkaratti.

motu
-
Viestit: 76
Liittynyt: 30.7.2007 11:16

ViestiKirjoittaja motu » 25.8.2008 17:38

Lainataan lainataan, elikkäs:

Ei voi viaksi oikeestaan kutsua mutta miten ihmeessä etujakkarat lähtee irti?

|rahiNa|
-
Viestit: 627
Liittynyt: 30.10.2005 22:27
Viesti:

ViestiKirjoittaja |rahiNa| » 25.8.2008 20:25

Penkin edessä on semmonen "kisko" ja siinä on 10mm pultti ja mutteri ne ku otat irti ja liu´utat penkin taakse päin ja sit se lähtee irti.

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 25.8.2008 20:27

^^Edestä keskeltä, penkin alta, poista rajoitin pultti. Poikittain auton pituussuuntaan nähden.
Sitten liutat penkin takakautta ulos kiskojaan pitkin. Poista ensin mahdolliset suojamuovit kiskojen päältä (penkin takapuolella), jos ovat vielä tallessa.

edit: olimpa hidas....

motu
-
Viestit: 76
Liittynyt: 30.7.2007 11:16

ViestiKirjoittaja motu » 26.8.2008 9:15

Laitetaampa sitten ihan oikeeta vikaakin.. elikkä ohjaustehostin vuotaa taas ku seula. Tällä kertaa ilmeisesti oikealta kun viimeksi tossa 3kk sitten vuosi vasemmalta..

Semmosta mietin tässä, että miten ohjaustehostimen pumpun saa pois toiminnasta ettei se pala ennenku saa uuden raidetangon.

Edit. Pumppu saa vissiin käyttövoimansa hihnan kautta eli jos hihnan nykäsee helvettiin niin pumppu menee elottomaksi? Vai meneekö kaikki ihan sekasin..

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 26.8.2008 9:36

^itse ajelin pari päivää ilman hihnaa,helvetin raskas kääntää ja tehostinnesteet puski korkista ulos. mutta mitään haittaa siitä ei ole.

motu
-
Viestit: 76
Liittynyt: 30.7.2007 11:16

ViestiKirjoittaja motu » 26.8.2008 10:24

Täytynee yrittää repiä hihna vaan pois..

Onko miten paha rasti vaihtaa uusi raidetanko, kun edellisen (käytetyn) vaihtoi ihan korjaamo laatikkorempan yhteydessä?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 26.8.2008 10:54

Puukolla räppäät poikki,muutaman haasun euron maksaa.

motu
-
Viestit: 76
Liittynyt: 30.7.2007 11:16

ViestiKirjoittaja motu » 28.8.2008 16:10

Jatketaan tänne lisää ominaisuuksia.. Kiertokangen laakerit kilkuttaa, joten onko paha rasti vaihtaa kotikonstein ilman autonosturia. Pystyykös laakerit ylipäätänsä vaihtamaan ilman, että nostaa koko koneen veke?

Hammastangon vaihdosta voi myös kertoa kokemuksia mikäli niitä on. :)

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 28.8.2008 16:36

Pystyykös laakerit ylipäätänsä vaihtamaan ilman, että nostaa koko koneen veke?
Alakautta.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa