pistetään tänne nyt pari kysymystä mihin tuskin kukaan vastaa kuten aiemminkin.
Eli semmosta vaan ku caddyn vakio kytkin (moottori 1.6d ja 4-vaihdetta) ei pidä enään ton td koneen (kone siis vaihdettu) tuomia lisä heppoja ja vaiheitakin pitäisi saada lisää.
Niin kysyisin että onko mk1 golffin td koneen ja gti koneen 5-lovisissa laatikoissa jotain eroa esim. välityksissä sum muissa. Ja mistä koodista/tai muusta tiedän mikä laatikko tuolla pihalla lojuu kun siellä on kolme gti golffin konetta ja yhessä pitäisi olla 5-vaiteinen laatikko ja muissa 4-vaihteinen. Että joudunko hommaamaan tohon ihan diisseli koneen vaihdelaatikon jos haluan 5-vaihdetta?vai käykö tommonen gti golffin laatikko eikä oo liian lyhkäset/pitkät välit tolle diisselille??
Ja siihen tärkeimpään kysymykseen että mikä kytkin mulle riittäisi tohon max 100hp turbodiisseli koneeseen. Ku siinä on nyt kiinni vielä caddyn vakio turbottoman koneen kytkin ja se ei pidä ollenkaan. Riittääkö pelkästään että laitan mk1 golffin td koneen 210mm kytkinlevyn ja asetelman. ku mun saamien tietojen mukaan turbottomassa caddyssä olisi 200mm kytkin vaikka motonetin varaosanumeroiden mukaan sen kytkin olisi sama kuin tuo td golffin 210mm kytkin?? Vai pitääkö ostaa toi td koneen 210mm asetelma ja tehä tuplajousiasetelma viritelmä? jos pitää niin saisko hyvät ohjeet mitä pitää tommosessa tuplajousi hässäkässä tehä??
Vai pitääkö laittaa joku ihan muu kytkin???
kytkin ja laatikko ongelma.?
Valvoja: ffp jäsenet
etsi dieselin viisivaihteinen laatikko esim. -84-85 malliset jetat ovat usein varustettuja "siirtymäkauden" laatikolla jossa on tasauspyörästössä vaarnapultit ykköskoppasta/caddya varten. seuraavaksi ostat(mikäli ei jo ole) täydellisen kytkinasetelmavauhtipyöräpaketin jossa asetelma ja vauhtipyörä kiinnittyy toisiinsa kahdeksalla pultilla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 26 vierailijaa