Eli ongelmana seuraavanlainen:
kaukosäätimen kun napista painaa ovet auki niin pääasiallisesti toimii hyvin, välillä kuskinpuolen takaovi ei aukea, kun painaa toisen kerran niin sitten sekin aukeaa.
kaukosääätimestä ei ovia saa lukkoon kun todella harvoin, kuskin puolen ovesta menee avaimella kaikki ovet lukkoon niinkuin pitääkin.
Repsikan puolen ovesta ei saa avaimella kääntämälläkään kun ko. oven lukkoon eli ohjaus ei toimi (tosin en tiedä, että onko tuossa ovessa edes ohjausta???)
Eli jossain on jotain häikkää, mutta missä?
Katsottu seuraavat:
Johtosarjat ovien läpivienneistä -> kunnossa
Kuskin jalkotilan boxi katsottu -> ei mitään normaalista poikkeavaa...
Mitä katsoa seuraavaksi?
-98 passatin keskuslukko ongelma.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Pura mukavuusohjainlaitteen johtosarjaa ainakin puolimetriä sieltä jalkatilasta. Itsellä oli kanssa boxi ja sen liittimet hyvät, mutta se johdotus mätä. Alkuperäiset kaikki kangasteipit puolen metrin matkalta pois, niin pääsee näkemään.
Takaoven lukosta itsellä oli salvan tunnistus mikro jumissa, aiheutti sen että lukot pomppas auki lukitsemisen jälkeen.
Takaoven lukosta itsellä oli salvan tunnistus mikro jumissa, aiheutti sen että lukot pomppas auki lukitsemisen jälkeen.
onkohan mulla sama ongelma kun tänään huomasin ovia lukkoon laittaessa ettei vilkut tehny mitään kun lukkoon laittaa. pari kertaa kun raplas auki/kiinni ni vilahti kun lukitsi ovet. lukkoon ne kyllä menee mutta vilkut ei sano mitään.
liekkö sitten samaa ongelman yhteydessä kun välillä kun ovet laittaa lukkoon ja apparin ovi on auki niin alkaa hälyt laulamaan, aikasemmin vilkku vilahti kun apparin ovi meni kiinni eikä käyny rääkymään.
liekkö sitten samaa ongelman yhteydessä kun välillä kun ovet laittaa lukkoon ja apparin ovi on auki niin alkaa hälyt laulamaan, aikasemmin vilkku vilahti kun apparin ovi meni kiinni eikä käyny rääkymään.
Topicin lainaus:
Rupesi -98 Audi A6 tänään oikeen urakalla Opeliksi. Satunnaisesti koko kesän oireillut kuskin puolen takaovi ei enää tottele keskuslukkoa ollenkaan. Ennen sen lukko avautui viimeistään toisella yrityksellä muttei suostu enää aukeamaan kuin kahvasta avaamalla.
Huhuja olen kuullut seuraavista mahdollista vikakohteista:
-Mukavuusboksi ja sen johtosarja
-Oven johtosarja
-Mikrokytkin
Missä se mukavuuslaatikko on tässä audissa. Kuskin jalkatilassa mutta missä? Polkimien päällä? Maton alla?
Jos nyt ensin yrittäis korjata itse ennenkuin alistuu merkkihuoltamon riistoon...
Rupesi -98 Audi A6 tänään oikeen urakalla Opeliksi. Satunnaisesti koko kesän oireillut kuskin puolen takaovi ei enää tottele keskuslukkoa ollenkaan. Ennen sen lukko avautui viimeistään toisella yrityksellä muttei suostu enää aukeamaan kuin kahvasta avaamalla.
Huhuja olen kuullut seuraavista mahdollista vikakohteista:
-Mukavuusboksi ja sen johtosarja
-Oven johtosarja
-Mikrokytkin
Missä se mukavuuslaatikko on tässä audissa. Kuskin jalkatilassa mutta missä? Polkimien päällä? Maton alla?
Jos nyt ensin yrittäis korjata itse ennenkuin alistuu merkkihuoltamon riistoon...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”