Käytin hakua mutten löytänyt mitään.
Elikkäs käykö "umpikeula passatista" suoraan tuo 5 vaihteinen laatikko golfin vetareihin sekä kiinnikkeisiin? Tarkoitus olis tehdä seuraavanlainen swappi eli vaihtaa ´89 golfissa olleet 1.6 kaasarikone sekä 4 vaihteinen loota (90-92vm?) passatin 1.8 1-pisteruiskuun sekä 5 vaihteiseen lootaan. Muita ongelmiahan tuossa ei vissiin tule kuin nuo vetarit jos eivät ole yhtä paksulla boorituksella?
Sitten jarruista että onko missä kaikissa golfeissa samat jarrut kuin tuossa 1.6 on? takajarruja on vissiin kahta ei kokoa rumpuina ja tuossa omassa on luultavammin ne pienemmät joten meneekö ne passatin jarrut tohon golffiin ihan pulttaa kiinni operaatiolla?
Kiitoksia jo vastauksista!!
Golf 2 passatin tekniikkaa?
Valvoja: ffp jäsenet
jarruista ois tuossa vähän tietoa: http://s263.photobucket.com/albums/ii12 ... 2tekti.jpg
juu ja kyllä pitäs muistaakseni ihan bolt-on homma olla vaihelaatikko.
juu ja kyllä pitäs muistaakseni ihan bolt-on homma olla vaihelaatikko.
Jaahas... Mulle tuossa joku samanlaisen tekniikan vaihdon tehnyt väitti että kaikki menee suoraan paikoilleen. Tuota nestekytkintä en ajatellutkaan... Käyköhän tuon passatin polkimet golffiin suoraan vai onko joissain golffeissa ollut nestekytkintä josta hyödyntää tuo poljinsysteemi?
Sitten nuo vetarit, luulisin ettei sinne mene leveyden puolesta nuo passatin sulakkeet joten onko jotain golffia josta sellaset sopivat löytyy?
Menipä nyt säätämiseksi tämä kun ajattelin että helppohomma.....
Sitten nuo vetarit, luulisin ettei sinne mene leveyden puolesta nuo passatin sulakkeet joten onko jotain golffia josta sellaset sopivat löytyy?
Menipä nyt säätämiseksi tämä kun ajattelin että helppohomma.....
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 16 vierailijaa