Etupäästä kuuluu kauhea kolahtelu käännettäessä ja monttuihin ajaessa ja tiessä olevan pienet hakeamat kolauttavat tätä uutta iskaria.
Autossa on kw2 alusta ja weitecin säädettävät vakaajan tangot.
Autoon vaihdettu eilen toisen etutolpan sisukset,iskarin yläpään laakerit,kummatkin etujouset, vakaajan puslat ja apparin puolen alapallo. Ennen vaihtoa kolahtelua kuului myös mut nyt paukkaa ja rytkää PALJON enemmän, kaikki pultit on kireällä ja asennus pitäs olla kaiken jären mukaan tehty oikein. autoa madallettu siten et säätöä on 1.5cm jäljellä.
n.50km ajan vaihdon jälkeen alusta oli hiljainen mut nyt ei..
auto on golf gti 00
kiitos ennakkoon asiallisista vastauksista
ja hakua on käytetty
iv golfin kolina
Valvoja: ffp jäsenet
No se taas ei kerro mitään. Mutta ajoin takaa sitä, että vanne ja sen leveys ja ET, sekä renkaan leveys/profiili tulisi aina sovittaa auton kaaren ja tolpan mukaan sopivaksi, että tuollaisilta ongelmilta vältyttäisiin.
Nooh, laittomuudet (lue: spacerit) auttaa, jos vanne/kumi ottaa kiinni tolppaan. Edellyttäen toki, että on vielä varaa ottaa sitä vannetta ulospäin. Golf IV ja 8,5" leveä vanne ET:llä 35 = hyvin on varaa laittaa muutama milli spaceria etuvanteen ja navan väliin. Toinen apu voisi olla kapeampi kumi (esim 215).
Nooh, laittomuudet (lue: spacerit) auttaa, jos vanne/kumi ottaa kiinni tolppaan. Edellyttäen toki, että on vielä varaa ottaa sitä vannetta ulospäin. Golf IV ja 8,5" leveä vanne ET:llä 35 = hyvin on varaa laittaa muutama milli spaceria etuvanteen ja navan väliin. Toinen apu voisi olla kapeampi kumi (esim 215).
Viimeksi muokannut Markku M., 14.6.2008 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
itsellä samanlaista ongelmaa omassa golvissa.. liekkö vika joensuun tiestössä? =)
ei vais vaihda vakaajatangon "runkopuslat" itsellä hävisi kolina kun kävin laakkoselta uudet orginaalit maksoi muistaakseni 8€ sitten samalla otat ne "uudemman mallin" leveät pannat niistä en paljonko maksaa koska kaverilta löytyi yhdet ylimääräiset mutta, tarjoavat laakkoselta niitä aina mukaan jos käy ostaa ne kumit..
asennukseen meni paineilmaräikällä n.5min per puoli..
mutta kuitenkin kolina taas alkoi uudestaan ja havaitsin olemattoman välyksen kuskinpuoleisessa raidepäässä.. mielenkiinnosta vaihdoin uuden sinne ja kas kolina hävisi taas pysyi poissa n.2vk ja taas kolisee nyt varmaan apparinpuoleinen raidepää antautunut..
kuitenkin itsekkin olen uusinut ton kolinan takia paljon osaa etupäähän mm. koiranluut,alapallot,alatukivarsien puslat (energy suspesion) jne..
mutta paikallistanut itse olen vian tosiaan sinne runkopusliin ja raidetangon päihin..
itselläkin coilover alusta aika pohjassaan edestä varmaankin rasittaa juurikin noita osia esim. raidepäät on ihan "luonnottomassa" asennossa ainakin itsellä siellä ja tosiaan se välys mikä mulla oli siinä raidepäässä niin hyvä jos sitä välykseksi olisi edes voinut sanoa mutta kuitenkin kolina loppui siihen ehkä myös jonkin asteinen "vetely"?
joo tosiaan itsellä on 18x8" ET35 vanteet ja tolppien säätömutsku ottaa kiinni renkaaseen jos ruuvvaan alustaa alimpaan asentoon ja itsellä edessä vielä 7mm spacerit vanteiden alla..
minkälainen golvi helmutilla on ? jompikumpi niistä mustista?
edit. luin viimesen viestin jos olet laittanut nyt sinne pitemmät kierretapit niin vakaajan asento on muuttunut?? veikkaan että kohta taas kolisee uudestaan ja tällöin sulla on ne runkopuslat väljät..?
ei vais vaihda vakaajatangon "runkopuslat" itsellä hävisi kolina kun kävin laakkoselta uudet orginaalit maksoi muistaakseni 8€ sitten samalla otat ne "uudemman mallin" leveät pannat niistä en paljonko maksaa koska kaverilta löytyi yhdet ylimääräiset mutta, tarjoavat laakkoselta niitä aina mukaan jos käy ostaa ne kumit..
asennukseen meni paineilmaräikällä n.5min per puoli..
mutta kuitenkin kolina taas alkoi uudestaan ja havaitsin olemattoman välyksen kuskinpuoleisessa raidepäässä.. mielenkiinnosta vaihdoin uuden sinne ja kas kolina hävisi taas pysyi poissa n.2vk ja taas kolisee nyt varmaan apparinpuoleinen raidepää antautunut..
kuitenkin itsekkin olen uusinut ton kolinan takia paljon osaa etupäähän mm. koiranluut,alapallot,alatukivarsien puslat (energy suspesion) jne..
mutta paikallistanut itse olen vian tosiaan sinne runkopusliin ja raidetangon päihin..
itselläkin coilover alusta aika pohjassaan edestä varmaankin rasittaa juurikin noita osia esim. raidepäät on ihan "luonnottomassa" asennossa ainakin itsellä siellä ja tosiaan se välys mikä mulla oli siinä raidepäässä niin hyvä jos sitä välykseksi olisi edes voinut sanoa mutta kuitenkin kolina loppui siihen ehkä myös jonkin asteinen "vetely"?
joo tosiaan itsellä on 18x8" ET35 vanteet ja tolppien säätömutsku ottaa kiinni renkaaseen jos ruuvvaan alustaa alimpaan asentoon ja itsellä edessä vielä 7mm spacerit vanteiden alla..
minkälainen golvi helmutilla on ? jompikumpi niistä mustista?
edit. luin viimesen viestin jos olet laittanut nyt sinne pitemmät kierretapit niin vakaajan asento on muuttunut?? veikkaan että kohta taas kolisee uudestaan ja tällöin sulla on ne runkopuslat väljät..?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 16 vierailijaa