T4 konepellin vaijeri poikki tai irti, miten pelti auki?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

HL1
-
Viestit: 120
Liittynyt: 11.4.2006 15:13

T4 konepellin vaijeri poikki tai irti, miten pelti auki?

ViestiKirjoittaja HL1 » 1.7.2015 10:26

Vaijeri siis poikki tai irronnut lukon vapauttajan päästä keulasta. Avausvipu ohjaamossa lyö tyhjää. Onko mitään mahdollisuutta saada peltiä nätisti auki keulan puolelta?

Edit.

Näköjään pääsee käsiksi irroittamalla maskin pelteineen etukautta ja alapuolelta talttameisselillä vapauttaja auki. Vaijerin päässä metallipallo, joka vetää mekanismia, oli irronnut vaijereista. Sen vuoksi löi tyhjää.

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa