Hei!
Kääntyessä oikealle auto lähtee puskemaan vasen nurkka täristäen (eli aivan kuin rengas pomppisi, ei luistaisi). Autossa myös V-Maxx alusta ruuvattu alas asti, käytetty nelipyöräsuuntauksessa. Tätä tapahtuu siis todella hiljaisista käännöksistä, pitäisi pystyä ajamaan reippaasti kovempaa kyseiset mutkat.
Puslat menossa?
Vetaria en usko, kun aivan sama onko veto päällä vai ei.
Golf mk5 todella paha aliohjaus (Solved)
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk5 todella paha aliohjaus (Solved)
Viimeksi muokannut lohiS, 21.5.2015 5:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 22.4.2013 18:24
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 22.4.2013 18:24
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 22.4.2013 18:24
Jos sinulla on vagcom/vcds käytössäsi niin loggaa nopeus, kiihtyvyys yms. anturien arvot ja vertaa onko niissä eroja toiseen suuntaan käännyttäessä. Tarvittaessa antureille saa thetyä sopeutuksen, tuolla lisää aiheesta: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_(1K)_Brake_Electronics_(MK60)#Basic_Setting
Itselläni oli joskus ohjauspyörän asentotunnistimen arvot pielessä ja ruksutteli sitten jarruja toiseen suuntaan käännyttäessä hyvin pienissäkin nopeuksissa. Korjaantui anturin sopeutuksella. Vikakoodeja ei aiheesta antanut kuitenkaan. Sinun ongelmasi voi tietysti olla aivan muualla mutta kaikki vaihtoehdot on hyvä ottaa huomioon.
Itselläni oli joskus ohjauspyörän asentotunnistimen arvot pielessä ja ruksutteli sitten jarruja toiseen suuntaan käännyttäessä hyvin pienissäkin nopeuksissa. Korjaantui anturin sopeutuksella. Vikakoodeja ei aiheesta antanut kuitenkaan. Sinun ongelmasi voi tietysti olla aivan muualla mutta kaikki vaihtoehdot on hyvä ottaa huomioon.
Taistelumarsulle suuri kiitos vinkistä. Ohjeet eivät tosin päteneet omaani, mut hetken selailun jälkeen oikeat löytyi! Adaptoinnilla lähti 70% ongelmasta, joten palasin vielä korkeussäädön kimppuun.
Laatuvaihtelua olikin tolpissa. 1cm verran enemmän kierrettä oikealla puolella (mittasin tällä kertaa liikeradan), joten sitä nostamalla saatiin keula tasapainoon.
Laatuvaihtelua olikin tolpissa. 1cm verran enemmän kierrettä oikealla puolella (mittasin tällä kertaa liikeradan), joten sitä nostamalla saatiin keula tasapainoon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 38 vierailijaa