Eli kyseessä sähköhydraulinen ohjaustehostin joka antaa tuollaisen vikakoodin.
Hölmöintä asiassa on se että tuo G250 anturi on vaihdettu uuteen johtoineen koska kyseessä Smi koyon valmiste.
VCDS asiaa tutkittu ja ohajustehostimen blockit 1/2/3/4 näyttää että asiat on kunnossa (Voltit sekä jatkuvan että katkeavan puolelta ok) Pumppun pyynti ja totetuneet kierrokset ok. Pumpun käyttämä sähkö nousee ihan ok ja lämmöt ok. G250 anturi ok sekä kierrosnopeus näyttämä ok kun ohjauspyörästä kääntää....
Siitä huolimatta tehostin tehostaa oletuksilla....
Tuon vilkakoodin saa poistettua mutta palaa heti takaisin kun rattia hiemankin edes "hipaisee"
Mitä sitten voisi tehdä? Autossa ei ole ESP:tä kun kuulin että jos olisi niin sitten olisi jotakin pitänyt adaptoida uusiksi tms....
Auto on Skoda Fabia vuosimallia 2004.
00816 - Power Steering Sensor (G250): Open or Short to Plus
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 128
- Liittynyt: 19.5.2006 11:41
-
- -
- Viestit: 128
- Liittynyt: 19.5.2006 11:41
Kyllä vaihdettu oikea osa... kop kop...
Jep samat numerot oli uudessa ja vanhassa anturissa. Tuohon Koyon ohjausvaihteeseen ei olekkaan olemassa kuin 1 ja ainoa anturi joka on sellainen missä kiinteä piuha anturilta tuonne tehostin pumpulle. Kun taasen TRW:n valmistetta saa pelkkää anturia ja erikseen tuon johdotuksen anturilta tehostin pumpulle.
Mutta sinällään ihmetyttää että sikäli ecussa olisi vikaa niin miten on selitettävissä että kuitenkin kaikki arvot näyttää olevan ok mitä tuosta 44 ryhmästä katson näitä blockeja 1/2/3/.
Noh kai kaikki sitten kuitenkin mahdollista....
Juu tarvii katsoa josko tuossa johdotuksessa jotain pielessä mikä menee eculle....Tätä on sanottu myös muualla...
Toki sikäli ecu:lle menevässä johdotuksessa olisi vikaa niin tuskin sitä pääsisi koko ohjaustehostimen ohjainlaitteeseen edes kiinni.....?
Mutta sinällään ihmetyttää että sikäli ecussa olisi vikaa niin miten on selitettävissä että kuitenkin kaikki arvot näyttää olevan ok mitä tuosta 44 ryhmästä katson näitä blockeja 1/2/3/.
Noh kai kaikki sitten kuitenkin mahdollista....
Juu tarvii katsoa josko tuossa johdotuksessa jotain pielessä mikä menee eculle....Tätä on sanottu myös muualla...
Toki sikäli ecu:lle menevässä johdotuksessa olisi vikaa niin tuskin sitä pääsisi koko ohjaustehostimen ohjainlaitteeseen edes kiinni.....?
-
- -
- Viestit: 128
- Liittynyt: 19.5.2006 11:41
Pumppu vaihtoon..
Mahdollisuudet siihen että pumppu itsessään alkaa olemaan sökö sähköosien muodossa on nyt nostettu listalle. Eli G250 anturin liitinpinnit mahdollisesti paskonut pumpun päästä.
Akku on autossa kunnossa ja kontakti pinnat puhdistettu/saulakkeet katsottu ei toivottua tulosta.
Akku on autossa kunnossa ja kontakti pinnat puhdistettu/saulakkeet katsottu ei toivottua tulosta.
-
- -
- Viestit: 128
- Liittynyt: 19.5.2006 11:41
Koyo pumppu vaihtoon
Jep pumppu on rikki ja se nyt vaihdettu ehjään jolloiin kaikkki alkoi pelaamaan jälleen.
Jotenkin ajattelin että pumpun tarvisi osanumeroltaan olevan täysin sama kuin aiempikin mutta niin asia ei ollut...
Uusi pumppu tuli jostain pikkukoneisesta bensiini vehkeestä.
Jotenkin ajattelin että pumpun tarvisi osanumeroltaan olevan täysin sama kuin aiempikin mutta niin asia ei ollut...
Uusi pumppu tuli jostain pikkukoneisesta bensiini vehkeestä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa