Kyseessä tuollainen 2008-mallinen A3. Tähän on ilmeisesti saatavilla ainoastaan Defalta letkulämppäri? Onko asennus hankala? Entä löytyykö läpivienti matkustamoon helposti?
Voisin kuulla mieluusti kommentteja muutenkin tästä ko. autosta ja moottorista? Kyseessä on 160hp TFSI-kone. Onko mitää pahempia lastentauteja vai onko jo selvästi kehittyneempi versio edellisestä 1,8T-koneesta? Erityisesti kiinnostaa turbon ja sytytyspuolien kestävyys.
Audi A3 1,8TFSI - Defa-kilkkeiden asennus?
Valvoja: ffp jäsenet
Itse lämmitin on todella helppo asentaa koneen etupuolelle. Läpivientiin on parikin paikkaa, sisäpuhaltimen ilmanoton vieressä reikä tai sitten poraa tulipeltiin apparin jalkatilaan uuden.
Turboja ja puolia ei kyllä ole särkynyt juurikaan, ketjuja muutamia mutta erittäin harvinaista sekin. Kiristimen mallia parannettu v. 2010 joten jos haluaa varman päälle pelata niin...
Turboja ja puolia ei kyllä ole särkynyt juurikaan, ketjuja muutamia mutta erittäin harvinaista sekin. Kiristimen mallia parannettu v. 2010 joten jos haluaa varman päälle pelata niin...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa