Auto Seat Alhambra vm 1999 2,0i
Lämppärin kenno varmaan vuotaa hiukan kun lämmityslaitteen käyttöaikana eli syksy-talvi-kevät häviää hiukan nestettä mutta näin kesällä ei yhtään. Mitään vuotoja tai höyryjä laseissa sisällä eikä pakkasnesteen hajuja ole ollut. En myöskään moottorin puolelta ole löytänyt merkkejä vuodosta.
Kysymys: pitääkö vaihtoa varten purkaa kojelauta pois niinkuin esim Golfmk3/ventossa??
Osaako joku antaa purkuohjeet tai linkin hyviin ohjeisiin??
VW Sharan ja Ford Galaxy ohjeet käy kun periaatteessa samoja autoja.
Lämmityslaitteenkennon vaihto Seat Alhambra / VW Sharan
Valvoja: ffp jäsenet
Näin minä arvelin että joutuu poistamaan kojetaulun... joku on kuulemma Ventoon/Golf mk3 seen vaihtanut apukuskin jalkatilan kautta kennon??
Golfmk3/Venton kojetaulun irroitus ja takasin laitto onnistuu kyllä., mutta nyt on kysessä hiukan erilainen kokonaisuus joten sen takia olisin vinkkejä kaipaillut VW Sharain / Ford Galaxyn omistajilta jotka ko operaation on tehneet.
Suomenkielistä ohjekirjaa tuolle kulkineelle en ole löytänyt ja englanti taittuu huonosti.... pitänee sitä guuklea tutkia sitten
Golfmk3/Venton kojetaulun irroitus ja takasin laitto onnistuu kyllä., mutta nyt on kysessä hiukan erilainen kokonaisuus joten sen takia olisin vinkkejä kaipaillut VW Sharain / Ford Galaxyn omistajilta jotka ko operaation on tehneet.
Suomenkielistä ohjekirjaa tuolle kulkineelle en ole löytänyt ja englanti taittuu huonosti.... pitänee sitä guuklea tutkia sitten
Lämmityslaitteen kennossa kiertää neste kesälläkin samanlailla kuin talvella.
Kyllä itse ainakin etsisin vielä vuotoa muualta, ennen kennon vaihtoa.
Esim. jäähdytin voi vuotaa pakkasella, muttei välttämättä vuoda kesällä.
Jäähdytinnesteen sekaan voi tarvittaessa lisätä uv-väriainetta vuodon haun helpottamiseksi.
Kyllä itse ainakin etsisin vielä vuotoa muualta, ennen kennon vaihtoa.
Esim. jäähdytin voi vuotaa pakkasella, muttei välttämättä vuoda kesällä.
Jäähdytinnesteen sekaan voi tarvittaessa lisätä uv-väriainetta vuodon haun helpottamiseksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”