Elikkäs aloittevana kakkisrakentelijana esitän muutamia kysymyksiä.
Mulla on tollainen mk2 td kolffi jossa on viisilovinen vaihdelaatikko. Ongelmana on liian lyhyet välitykset (5.vaihde max.120km/h) Mitä tuollaisen dieseli venton vaihdelaatikon sovittamiseen tarvitsee tehdä, vai onko ihan pulttaa kiinni-tyyppinen homma? Onko esim. vetareiden laipat eri kokoset? Nopeusmittari?
Meneekö noihin kakkostyypin jarrusatuloihin GTI jäähdytetyt laikat heittämällä? Vai mahtuuko oleen vakio olka-akseleiden kanssa?
Mulla on kolmoskoppanen purkuauto. Pystyykö siitä hyödyntämään kallistuksenvakaajaa tai tehostettua ohjausta millään? Yksi tuttu sanoi että kun on levempi raideväli niin tarvisi jatkaa raidetankojen kierteitä ja ottaa pätkää pois että saa auraukset kuntoon. Kannattaako tuollaista tehdä vai ostaa suosiolla mk2 tehostettu ohjausvaihde?
MK2 kysymyksiä.
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa