Tahtoisin siirtää edessä olevat 330x28 jarrulevyt taakse ja hankkia eteen jotain vielä isompaa lerpaketta. Ongelmaksi tulee takasatuloiden etsintä, kässäri on vaijerilla ja kaksia satuloita en halua modata kiinni. RS-audin levytkin ovat "vain" 22mm paksuja, ja uudemmat raskaamman kaliberin VAGgineet ovat järjestäen sähkökässärillä.
Apuja? Ei tarvi siis olla vag-konsernin satula, jos sen vaan saa järkevästi adapterein kiinnitettyä tuohon 3BG passatin takaolakkeeseen.
Takajarrusatulat vaijerein joihin menee 28mm paksut levyt?
Valvoja: ffp jäsenet
Tarvitsen siis sekä satulat että kannakkeet, ja noissa C6-korin ärrässissä on sähkökässärit, ei käy tähän projektiin.
Paha lähteä paksuudesta tinkimään kun oli tarkoitus nimenomaan hyötykäyttää jo olemassa olevat etulevyt. Tosin nyt kun rupesin asiaa tutkimaan niin en tahdo löytää yli 330mm levyjä jotka olisivat vain 28mm paksujakaan, eli jääköhän tämä projekti jo idea-asteelle. Satulaan voisi nippanappa mennä 32mm paksut laikat joista on sitten jo reippaasti enemmän tarjontaa, mutta vaatisiko se sitten uusien jarrupalojen kevyttä sutimista ja mahdollisesti satulan sisäpuoleltakin viilaushommia.
Pitääkö tuossa satulaan sovituksessa ottaa lämpölaajenemista huomioon? Näiden 28mm kiekkojen kanssa kun jää se 2mm rakoa per puoli paksuussuunnassa.
Paha lähteä paksuudesta tinkimään kun oli tarkoitus nimenomaan hyötykäyttää jo olemassa olevat etulevyt. Tosin nyt kun rupesin asiaa tutkimaan niin en tahdo löytää yli 330mm levyjä jotka olisivat vain 28mm paksujakaan, eli jääköhän tämä projekti jo idea-asteelle. Satulaan voisi nippanappa mennä 32mm paksut laikat joista on sitten jo reippaasti enemmän tarjontaa, mutta vaatisiko se sitten uusien jarrupalojen kevyttä sutimista ja mahdollisesti satulan sisäpuoleltakin viilaushommia.
Pitääkö tuossa satulaan sovituksessa ottaa lämpölaajenemista huomioon? Näiden 28mm kiekkojen kanssa kun jää se 2mm rakoa per puoli paksuussuunnassa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 35 vierailijaa