vw golf 3 gti tekee painetta
Valvoja: ffp jäsenet
vw golf 3 gti tekee painetta
elikkäs gti golffi tekee painetta paisariin. voiko tämä olla vain termostaatti vika koska välillä tuntuisi siltä että termostaatti ei aukea koska alavesiletku ei aina lämpene. onko näissä kannentiiviste miten herkkä palamaan kun pari kertaa on käyny lämmöt siellä sadassa... :/ onko mitään hajua mitä maksaa nykypäivänä kansiremppa ja mitä kaikkea kannattaa samalla vaihtaa.
tänään ois tarkotus vaihtaa termostaatti ja syyläri ja siinä samassa lämpötila anturi flektille ja flekti. kun lämmöt nousee koska flekti ei pyöri kun ykkös nopeudella. miten tuo yks nopeuksinen flekti sopii autoon missä on alunperin kaks nopeuksinen? painetta tulee sen verran että välillä kun korkin avaa lämpimällä koneella niin tulee lähes kaikki nesteet ulos. paisarin korkin myös tänään vaihan. itellä on käyny mielessä että termostaatti vika kun yleensä jos tekee painetta ala vesi letku ei ole tällöin lämmennyt yhtään.
vika jatkuuu... termarin ja vesipumpun joutessani vaihtelin. sitten ilmailin sen ja hyvin alavesiletku lämpeni. sen jälkeen sitten kävin kaverin heittämässä kotia ja kotipihassa katsoin niin alavesiletku oli taas kylmä ja ylävesi letku aivan kivikova! Haiskahtaa vissiinkin aika pitkälti että pääsee veden sekaan ilmaa eli kansipahvi paskana
tänään tein vähän remonttia vaihtelin vesipumpun ja termostaatin ja jäähdytys nesteet. aikasemminkin ollut lämpöjen kanssa ongelmia. nyt kun auton saa ilmattua niin että termarit yms on auki ja lähtee ajamaan menee termari taas kiinni ja tekee älyttömän paineen letkuihin. jotenkin tuntuu että pääsisi kannentiivisteen välistä ilmaa veden sekaan?? onko mahdollista. yleensähän näiten ilmauksissa ei ilmene mitään ongelmia..
Onko pahvin vaihto millanen projekti ja mitä kaikkea pitää uusia mielellään että remontista tulee hyvä mutta ei kuitenkaan mahdottoman kalllis kun pudjetti on aika pieni.
viekö miten paljon aikaa ja tarviiko minkälaisia "erikoisempia" työkaluja?
ainakin yläpään tiivistesarja kannattaa vissiin vaihtaa ja jakohihna? entäs onko kannen plaanaus välttämätön ja uudet kansipultit pakolliset? mitä muuta kannattaisi tehdä vielä?
tuossa nuista oireista
Onko pahvin vaihto millanen projekti ja mitä kaikkea pitää uusia mielellään että remontista tulee hyvä mutta ei kuitenkaan mahdottoman kalllis kun pudjetti on aika pieni.
viekö miten paljon aikaa ja tarviiko minkälaisia "erikoisempia" työkaluja?
ainakin yläpään tiivistesarja kannattaa vissiin vaihtaa ja jakohihna? entäs onko kannen plaanaus välttämätön ja uudet kansipultit pakolliset? mitä muuta kannattaisi tehdä vielä?
tuossa nuista oireista
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa