Katalysaattori Corrado G60
Valvoja: ffp jäsenet
Katalysaattori Corrado G60
Onko kaikissa G60 Corradoissa katalysaattori vakiona?
Lainataan vähä tätä ketjua..
Corradon ehkä tulevana omistajana kysyisin et onko kaikki corradot "vähäpäästöisiä"? tekniikasta riippumatta?
Ja sellanen vielä et mihis alustaan noi vehkeet perustuu, kun aikalailla erilaisia vastauksia tuntuu löytyvän? Eli siis kakkos vai kolmos koppaseen golffiin? Ja jossain on passatin taka-akseleistakin puhuttu..
Corradon ehkä tulevana omistajana kysyisin et onko kaikki corradot "vähäpäästöisiä"? tekniikasta riippumatta?
Ja sellanen vielä et mihis alustaan noi vehkeet perustuu, kun aikalailla erilaisia vastauksia tuntuu löytyvän? Eli siis kakkos vai kolmos koppaseen golffiin? Ja jossain on passatin taka-akseleistakin puhuttu..
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
1.8 16V ja G60 on ainakin kakkiksen etuakselistolla. Kuten myös taka-akselistolla (joku vahvike siinä taisi olla vrt. karvalakkigolfin akseliin, mutta enivei. EI ole mikään VR6-akseli...).
VR6 sitten kolmosen (VR6 daa?) etuakselistolla. Passatin tukivarret on pidemmät.
Taka-akseli sama kuin VR6 mk3:ssa, ainakin varaosanumeron perusteella (1H0500051Q). Passatissa taas 3A0500051.
2.0 16V:sta ei tietoa? Villi veikkaus, että samat osat kuin 2.0 16V mk3 GTI?
Ohjauksen osat on noissa uudemmissa (ainakin VR6) erilaiset kuin vanhemmissa (1.8 16V & G60). Eli uudemmissa mk3:n osaset, vanhemmissa mk2:n?
Ja mitä noihin katteihin tulee, niin katit taitaa olla tehtaalta about kaikissa (pl. KR?). Se, mitä otteessa lukee - tai tänäpäivänä Trafin tietokannassa - on toinen juttu.
Muutamia VR6:siakin on "lipsahtanut" papereihin ei-vähäpäästöisiksi, etenkin Jenkki-muuttoautoista.
Kaverilla oli aikoinaan ei-vähäpäästöinen G60, kun taas oma vuoden vanhempi G60 oli vähäpäästöinen.
Että ihan tuurissaan taitaa olla, että mitä siellä papereissa lukee.
Mutta enemmän tosiaan on vähäpäästöisiä kuin noita "lipsahduksia".
VR6 sitten kolmosen (VR6 daa?) etuakselistolla. Passatin tukivarret on pidemmät.
Taka-akseli sama kuin VR6 mk3:ssa, ainakin varaosanumeron perusteella (1H0500051Q). Passatissa taas 3A0500051.
2.0 16V:sta ei tietoa? Villi veikkaus, että samat osat kuin 2.0 16V mk3 GTI?
Ohjauksen osat on noissa uudemmissa (ainakin VR6) erilaiset kuin vanhemmissa (1.8 16V & G60). Eli uudemmissa mk3:n osaset, vanhemmissa mk2:n?
Ja mitä noihin katteihin tulee, niin katit taitaa olla tehtaalta about kaikissa (pl. KR?). Se, mitä otteessa lukee - tai tänäpäivänä Trafin tietokannassa - on toinen juttu.
Muutamia VR6:siakin on "lipsahtanut" papereihin ei-vähäpäästöisiksi, etenkin Jenkki-muuttoautoista.
Kaverilla oli aikoinaan ei-vähäpäästöinen G60, kun taas oma vuoden vanhempi G60 oli vähäpäästöinen.
Että ihan tuurissaan taitaa olla, että mitä siellä papereissa lukee.
Mutta enemmän tosiaan on vähäpäästöisiä kuin noita "lipsahduksia".
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Tai tarkistaa tuolta.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Mulla oli -89 G60 ja siinä oli ABSit ainakin. Olikohan niin että joissain ihan alkupään karvalakkimalleissa oli ABSit optiona, mutta niihinkin ne on kyllä melkein kaikkiin ruksattu.
Harvoin noista ABSin yksiköt tosiaan hajoaa ja niitäkin löytyy purkuosina hyvin. Että kallista remonttia ei ole tiedossa kuin moottorin puolesta, jos G60:n tai VR6:n hankit. ;)
Harvoin noista ABSin yksiköt tosiaan hajoaa ja niitäkin löytyy purkuosina hyvin. Että kallista remonttia ei ole tiedossa kuin moottorin puolesta, jos G60:n tai VR6:n hankit. ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa