Golf IV ulko ovenkahvan vaihto.

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

perkele1
-

Golf IV ulko ovenkahvan vaihto.

ViestiKirjoittaja perkele1 » 1.5.2013 19:38

Lähtenyt pinta apukuskin ulko ovenkahvasta ja tarkoitus olis uus laittaa. Kuinka tuo lähtee irti. iIman ovipahvin irroitusta? Yrittänyt you tubesta ynm. löytää videota/ kuvaa mutta löytänyt vain 3-korisen WW:n kahvan vaihto ohjeet.

Mikhauta
-

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 1.5.2013 19:48

perkele1
-

ViestiKirjoittaja perkele1 » 9.5.2013 17:40

Itse vaihtaneena: menee juuri kuin nuo edellisen linkin ohjeet: avaa ovi ja poista suojatulppa. pilarista....vedä kahvaa ulospäin kokoajan ja löystä ruuvia pilarista mutta ei kokonaan irti vain siihen asti kun samalla vedät lukkopesää ulospäin ja se irtoaa...(hyvä olla kaks henkilöä)..irroita vaijeri kahvasta..vedä kahvaa taaksepäin ja ulos ja se on irti. Sama takaperin kiinni.

Sitte huomioitavaa ettei käy niinkuin mulla. Älä katso siitä vanhasta kahvasta missä kohtaa vaijeri oli vaan lähde lyhimmästä päästä koittamaan milloin saat oven auki (oven ollessa auki vielä). Itse laitoin saman kohtaan vaijerin kun vanhassa kahvassa. Ovi pelasi vielä kun oli auki...ovi kiinni..lukkoon...ei ovea auki sisältä eikä pihalta. Onneks täältä löytyi ohje: lyödä lukkopesän kohtaan kahvassa..vaijeri liian kireällä..ovi aukes...huh huh.. Vaijeri löysemmälle..pelaa nyt.

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”