Koitin tuossa etsiskellä kaikkialta vinkkejä yms. mutta en löytänyt asiaa joten kysytään näin.
Boran mittaristo oikuttelee seuraavalla tavalla. Moottorinvikavalo ei syty milloinkaan. Asiaa tutkittuna sen verran että kun virrat laittaa päälle niin valo ei edes vilahda. Lambda-vikakin oli autossa, mutta silloinkaan ei syttynyt valo ja viimesimpänä myös koko lambda-vikakin on poistunut itsestään. Mittaristo myös testattiin vagcomilla (ei ollut mikään halpis piraatti), jossa todettiin että kaikki toimii kuten pitää, mutta valo ei vaan syty. Tässä vaiheessa myös tarkistettiin että varmasti moinen valo löytyy mittaristosta ja kyllähän siellä moisen kuva on. Eikähän tuo vikojakaan antanut mittaristosta, muita kuin lämpömittarista, joka sekin toimii kyllä.
Ilmeisesti itse valo on ledillä? näin olen käsittäny/(kuullut. Voiko moisen kapistuksen vaihtaa itse (kolvit yms pysyy kyl käsissä)? Vai mitä tässä nyt sit tekisi.
Boran mittaristo.
Valvoja: ffp jäsenet
Kuten jo tuolla aiemmin kertoilin, niin vagcomilla testattu mittaristo ja ei syttyny sillonkaan. Olikos toi miten helppo purkaa toi mittaristo? Irrotushan oli niin jotta se muovikäikäle irti siittä edestä ja sit alareunasta 2kpl torxeja irti ja sen jälkeen oiski mittaristo kätösis, mutta entä siitä etiäpäin?
siitä sitte kuumailmapuhaltimella lämmittämään liimat velliks ja kampee jollai tasapäämeisselillä sitä muovia että lähtee irti, se kirkas muovi siis niiden mittareiden edestä, sittenpä sen saa siitä osiin jotta pääsee näkemää mittarinvalojen polttimot.. näin muistaakseni ite tein korjatkoon joku jos muistin väärin :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”